Har dåkke doopler eller skal dåkke kjøpe de?

Oleandra87

Glad i forumet
Noken erfaring eller tips om kva som er bra og ik bra? Fant ein på nette men synest va litt dyrt:p
 

Vedlegg

  • 1439126239647.jpg
    1439126239647.jpg
    79,3 KB · Visninger: 87
Venninna mi hadde en sånn når hun gikk gravid, funka veldi bra. Hun betalte rundt 500kr for sin, men hun husker ikke hvor.. :)
 
Prøvde slike angel-doppler en gang i forrige graviditet, var forsåvidt helt greit. Er jo litt vanskelig å finne rett puls, og enkelte dager ligger de jo til slik at du kanskje ikke finner puls, synes det skaper mer bekymringer i svangerskapet enn det er verdt. Man hører jo hjertelyd på kontroll til jordmor, så følte ikke jeg trengte en sånn:)
 
Har Angelsound som eg kjøpte i fjor.
Den funker den, og høyrde hjerteslaga allerede i dag <3
Jeg og har men føler att det er noen dunk jeg kjenner høres ikke helt likt ut med mitt hjerte da det høres kraftigere ut. Hva synes du?
 
Man må bare leite til man finner riktig. Det går over dobbelt så raskt som vår egen puls om du er rolig, så om du finner din, veit du at det ikkje er din.
Eg høyrde det svakt, men klart, ingen tvil.
 
Skal ikke ha!! Da hadde jeg sikkert blitt helt gal, sjekka om alt var bra hele tiden, hehe..
 
Klarer ikke bestemme meg. Har veldig lyst, da det er koselig å kunne høre på. Men er redd det skaper uro, om jeg ikke finner hjertelyden.
 
Jeg har - brukte den kun da jeg var bekymret sist. Følte aldri den ga noe usikkerhet, da det etterhvert er lett å kjenne hvor bebis ligger, og om man da leter litt er den ikke vanskelig å finne ❤️
 
Har ikke behov for å ha en. Kjente spark daglig fra ike 16 sist, var ikke noe poeng å lytte etter hjertelyden da.
Har lyst til å låne en nå da, bare for å få bekreftet at/om det er liv der inne, siden jeg ikke har noen symptomer. Så hvis noen i Trondheim/omegn har en kommer jeg gjerne og låner. ;)
 
Har bestilt en og venter på den i posten. Den der fra angelsounds, med lcd display som viser hvor fort hjertet dunker. Da ser man iallefall om det er sitt eller babyen sitt hjerte. Er litt ''bekymret'' denne gangen, etter å ha mistet et barn. Ikke i svangerskapet, men etterpå, men uansett mer nervøs selv om begge forrige svangerskap gikk helt fint. Tror ikke jeg kommer til å bruke den kjempemasse, bare innimellom. Gleder meg til å se om jeg finner hjertelyd, da.
 
Beställde från angelsounds för nästan 3 veckor sedan, har fortfarande inte fått den :( jäkla ferie tider .
 
Jeg kjøpte i forfjor og brukte den 4 eller 5 ganger. Den skal ikke brukes ofte folkens. Forstyrrende for foster!


Skal jammen prøve den seinere denna uka.
 
Sniker fra Februar. Kan anbefale angelsound sin m display ;-) fant hjertelyden fra uke 9 denne gangen etter litt leting. Høres ut som et lokomotiv eller en galloperende hest så det er ikke til å ta feil av når man vet hva man skal høre etter :) koster rundt 500 på angelsound.no
 
Har lånt fra ei venninne ao meg og prøvde for 2 daga sida å finne hjarte men fant ik! Eg får ik de til, einaste eg finne so e de min puls :p Men fekk sett ei bankande hjarte i går på ul ❤
 
funker sikkert for noen, men tror det hadde gitt meg bare stress. hva om jeg ikke hørte noe en dag osv. Så nei, jeg kommer ikke til å anskaffe meg en slik.
 
Hadde angelsounds sist gang, og syntes det var veldig koselig å høre hjertet før første ultralyd. Bra og lettvint, og de hjalp meg å "bonde" med baby. Nå bor vi i utlandet, og får ultralyd minst en gang i mnd, så har liksom ikke samme nødvendigheten da :)
 
Back
Topp