Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint bildeSå om noen skulle kjenne meg (eller jentungen) igjen; Ja, jeg er gravid! Ikke si det til noen er du snill
God helg alle flotte septembermammaer!!
Så fint bilde
Jeg tenker at det er en selvfølge at den som er gravid skal få si det selv. Men det er vel ikke alle som tenker det..
Tusen takk!Så fint bilde
Jeg tenker at det er en selvfølge at den som er gravid skal få si det selv. Men det er vel ikke alle som tenker det..
Eller bare DEN følelsen når en eller annen smarting skriver det på facebook FØR deg... Sånn irriterer meg..
Sent from my HTC One X using BV Forum
Fint bilde av to fine jenter
Vi skal ikke offentliggjøre det på facebook denne gangen, har gjort det begge de andre gangene men nå vil vi vente til vi har en frisk levende baby i armene og heller oppdatere etter fødsel
For dem vi VIL skal vite det før, dem snakker vi jo med
Takk!
Det forstår jeg godt! Men dere SKAL få en flott frisk baby denne gangen!!
Det skal vi alle!!
Jeg gleder meg til å si det på FB. Men gruer meg til å si det til mamma. Hun har nemlig sagt klart i fra at hun ikke vil ha flere barnebarn...
Men VI og alle andre gleder oss ihvertfall MASSE!!
Jeg vet, det er veldig dumtDet kan ikke være noe lett å høre fra mammaen sin!!!!!
Det må være trist!!!! Da hadde jeg bare latt være å si noe til henne til hun såg det selv, og hvis hun spør hvorofr du ikke sa noe, så er det nettopp fordi du visste at hun ikke ville bli glad for det og for dere er det en god nyhet og dere vil ha gode tilbakemld når dere forteller om deres store nyhet....
Men for all del, det er kun opp til deg. jeg syns bare det er så dumt av foreldre å si noe slik, det er jo ikke DERES barn, det er jo din og din mann, så dem burde jo bare bli glad så lenge dette var noe dere ønsket!
klem til deg
Jeg vet, det er veldig dumt
Vi sees ikke så ofte, og siden jeg er så stor (til min mors store skam) så tror jeg ikke hun ville sett det så fort heller.
Men føler at jeg bør si det før hun ser det på FB liksom..
Men vi får se
Takk for klem
Takk, det håper jeg også!Uff, det høres ut som mammaen din trenger en alvorsprat!!!
En baby er alltid velkommen og det ER en god nyget og dere skal glede dere over det...
Lykke til med å fortelle henne det og håper det går bedre enn du frykter <3
Uff, det høres ut som mammaen din trenger en alvorsprat!!!
En baby er alltid velkommen og det ER en god nyget og dere skal glede dere over det...
Lykke til med å fortelle henne det og håper det går bedre enn du frykter <3