Har brukt gavekortet nå - endelig!

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
I dag var jeg på naturterapi og fikk aromaterapi og massasje! Var avslappende og deilig[:D] Hun fiksa litt på bekkenet mitt, som visst enda er skjeivt, og trykket på noen triggerpunkt (aua) - men ellers var det bare mmmmm!

Tusen takk igjen jenter, tenkte på dere da jeg lå der!

Herlig! Glad for å høre at du kosa deg, det er vel fortjent!![:)] Håper det hjelper på bekkenet ditt[:)]

Hvordan er det med dere ellers? Ikke så ofte vi ser deg nå om dagen.

Hørtes deilig ut- bortsett fra triggerpunktene- og det var deg veldig vel unt [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Hørtes deilig ut- bortsett fra triggerpunktene- og det var deg veldig vel unt [:)]

[:)]

godt å høre at du nøyt det!

Hørtes deilig ut.. det meste da [:)]

Det var fortjent!!

Hvordan går det ellers forresten?

[:)]

ORIGINAL: Mims

Herlig! Glad for å høre at du kosa deg, det er vel fortjent!![:)] Håper det hjelper på bekkenet ditt[:)]

Joda det går litt opp og ned, men lillegutt har det bedre nå som vi kontrollerer magen hans og derfor får i ham mat uten for store problemer. Men er veldig sårbart, for med èn gang han begynner å bli forstoppet slutter han å spise og så har vi det gående.
Han er enda stiv i nakken, klarer ikke å rulle til den ene siden - så vi skal til manuellterapeut med ham.
Jeg selv er konstant energiløs, føles ut som jeg har tatt innsovningstablett rett og slett. Helt i koma...men har jo hatt det slik i mange år nå, og har lært meg til å "leve med det".
Er under utredning i regi av sykehuset, og håper de finner ut hva jeg feiler slik at jeg kan få bli frisk.[:)]

Hvordan går det med deg og snuppeline da?

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Mims

Joda det går litt opp og ned, men lillegutt har det bedre nå som vi kontrollerer magen hans og derfor får i ham mat uten for store problemer. Men er veldig sårbart, for med èn gang han begynner å bli forstoppet slutter han å spise og så har vi det gående.
Han er enda stiv i nakken, klarer ikke å rulle til den ene siden - så vi skal til manuellterapeut med ham.
Jeg selv er konstant energiløs, føles ut som jeg har tatt innsovningstablett rett og slett. Helt i koma...men har jo hatt det slik i mange år nå, og har lært meg til å "leve med det".
Er under utredning i regi av sykehuset, og håper de finner ut hva jeg feiler slik at jeg kan få bli frisk.[:)]

Hvordan går det med deg og snuppeline da?

Godt å høre at dere har problemene til lillegutt under kontroll iallefall[:)] Satser på at manuellterapauten ordner opp i stivheten hans, så blir det nok rulling på no time[;)]

Huff, jeg får så vondt av deg når du bare skal plages![&o] Kan umulig være greit å ha det sånn, og iallefall ikke på toppen av smerter i bekkenet, og problemene med guttefanten. Kan ikke annet enn å krysse fingrene for at utredningen er vellykket og at det viser seg å være et problem med en enkel løsning.

Jeg og lillesnupp har det fint, med unntak av litt tannplager akkurat nå, men sånn er det jo. Er tann nr 4 som er på vei opp nå, så her går det unna[:)] Eller har hun begynt å krabbe for en tid tilbake, sier både mamma og pappa, hun sover på eget rom og har slutta med nattpupp. Kan ikke klage[:D]
Ellers var vi hos manuellterapauten for et par-tre uker siden, fordi jeg ikke stolte helt på at kiropraktoren hadde fått bukt med alle låsningene hennes da vi var der litt etter fødselen. Hun har jo gulpa som en foss hele veien, og jeg syntes hun sov med så voldsom "knekk" i nakken. Hun fant en liten låsning som hun brukte ca 10 sek på å fikse, og nå sover hun helt vanlig og gulper maks 3 ganger om dagen!!![:D] Tenk at en liten låsning kan skape så mye krøll?![X(]

Så bra [:D]

Håper du nøt behandlingen, og du fortjente det virkelig! [:)]

Back
Topp