Har boikotta i over en uke.

StinkiStini

Forumet er livet
.. på grunn av nye forumet!

Kom hjem fra påskeferie og fikk "sjokket" ... hehe

Dere som har vært her, blir dere vandt med det?
Er det greit?

Jeg syns det suger litt i forhold til det gamle.. så da blir jeg dritsur osv osv ( finner ikke smily osv osv ..)

Off, fa må jeg bare øve meg da liksom....

Må ta en ferieuke på det her tror jeg.
Ganske slow og vanedyr her jeg sitter.

Men uten bv ble jeg plutselig ALTFOR oppdatert på nyheter... og starta med husarbeid.

Nei.. ikke på godfot. Er innom for venter på en pm. 
Ellers.... skriver jeg kanskje 2 innlegg om dagen i gjennomsnitt mot 50 tidligere. 
Reklamen er heldigvis borte... ellers hadde jeg daua. Men får se.... altfor mye som ikke fungerer fortsatt.

ting forandrer seg jo hele tiden..... i dag var alt plutselig spygrønt!

men det blir nok bra tilslutt:)

Off, fa må jeg bare øve meg da liksom....

Må ta en ferieuke på det her tror jeg.
Ganske slow og vanedyr her jeg sitter.

Men uten bv ble jeg plutselig ALTFOR oppdatert på nyheter... og starta med husarbeid.

DenicaD skrev:
ting forandrer seg jo hele tiden..... i dag var alt plutselig spygrønt!

men det blir nok bra tilslutt:)

Heisan damer!

Stikker bare innom for å si at vi jobber hele tiden med å forbedre forumet! Vi har mange teknikere i sving i tillegg til at redaksjonen, moderatorer og administratorer er kontinuerlig på vakt for å fange opp feil og mangler. 

Jeg har lagt ut en egen infotråd på topp, og kommer til å oppdatere kontinuerlig på forbedringer som gjøres. Vi noterer alle innspill og tar dem alvorlig, positive som negative!

Vi har hatt problemer med en server, noe som gjorde forumet veldig tregt noen dager. Det virker å være mye bedre nå. Den spygrønne fargen var en bug - men jeg er enig, skikkelig stygg... ;) 

Gi oss litt mer tid, så lover jeg at dette blir kjempebra! Stikk innom min side også og gjør dere kjent. Mange nye og bra funksjoner. Og flere kommer!

Ha en flott kveld!

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden

`Joojo, det blir sikkert bra :)

Men jeg følte ikke behov for så store forandringer her, rett og slett.
Og jeg har brukt (ALTFOR) mange timer på bv siste 4årene... men nå spørs det om jeg må finne meg noe nytt å gjøre. Frister ikke så mye å gå inn som før vertfall.
Men som sakt, har fått unna mye husarbeid! ( SMILEFJES PÅ SKRÅ ....)

StinkiStini skrev:
`Joojo, det blir sikkert bra :)

Men jeg følte ikke behov for så store forandringer her, rett og slett.
Og jeg har brukt (ALTFOR) mange timer på bv siste 4årene... men nå spørs det om jeg må finne meg noe nytt å gjøre. Frister ikke så mye å gå inn som før vertfall.
Men som sakt, har fått unna mye husarbeid! ( SMILEFJES PÅ SKRÅ ....)

Hehe.... Husarbeid er jo supert! Men fortsett å stikk innom mellom støvsuging og vindusvask... 

Karine:)

Back
Topp