Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Nei, begge mine søstre har 3 hver, men nesten alle er jo voksne hehe også har storesøsteren til min samboer 2 barn også og nå fikk lillesøsteren hans sitt første barn Stor stassåå kos gratulerer som tante er dette ditt første tantebarn eller?
Tusen takk Nei, begge mine søstre har 3 hver, men nesten alle er jo voksne hehe også har storesøsteren til min samboer 2 barn også og nå fikk lillesøsteren hans sitt første barn Stor stas
Tusen takk Trist å høre om din bror, vet hvordan det er å miste noen så kjære.. har selv opplevd å miste min bror for mange år sidengratulerer så kjempemasse som tante det er så gøy siden min bror døde før han var kommet så langt i livet blir jeg aldri "ordentlig" tante, dette har vært en stor sorg.
sambo har 2 brødre, han eldste hadde en jente da jeg ble sammen med sambo, men hun var da allerede 11-12 år og hun sier ikke tante.
den andre broren hans er homofil, gift, men vi har vel ikke regnet med at de skulle få barn. men i oktober 2012 fikk de en sønn sammen med en venninne og der er jeg tante og fadder og det er så fantastisk
Ble tante for første gang da jeg var 7 år siden jeg er veldig atpåklatt hehe Så har noen års erfaring kan du si men da blir du nok tante før eller siden hvertfall skal du seså gøy da jeg har ingen tantebarn enda.. ettersom jeg er eldst av søskenflokken på 4..og jeg er bare 25.. hehe men en av søstrene til min samboer har en 2åring da..så blir jo liksom-tante jeg å..men dem er opprinnelig fra kosovo, og der så sier dem ikke tante/onkel til andre enn dem som er i slekt