Har blitt syk..

Darlima

Flørter med forumet
Det er så typisk. Har sovet i hele dag. Øya verker, halsen verker, har skikkelig vondt når jeg hoster, har problemer med å bæsje.. Ja... Alt måtte jo komme nå. Skal til spania imorgen natt.. :( Perfect start på "ferien"... Av alle dager i året man kan bli syk på, måtte jeg bli det nå..

Æsj, so kjipt! Håpa da berre e forbigåande og at du bli frisk fortare enn fortast :)
God bedring og god tur :) Ta med litt sol heim te oss ;)

God bedring!Har slitt selv de siste ukene,med bihuler og ører...gir helt opp her.
Håper ditt går fortere over :)

det blir jo bare værre jo. Snakka nettopp med typen, så mista jeg nesten stemmen helt. Har vært å kjøpt 8 forskjellig halspastiller, tatt paraset. også ga mamma meg noe avførings greier.. Men vet ikke om jeg kan ta det.... må få lest den bruksanvisninga før jeg sovner..

Uff, hørtes kjipt ut. Jeg håper det ordner seg litt før avreise, og at turen blir grei allikevel. :) God bedring og god tur.

ÅNEI!!!!! stakars!! det er så typisk!!! håper det er en sånn kort virus greie som går fort over!! krysser fingrene

Takk, håper jeg og.
Skal jo kjøre noen timer neste natt. Så blir spennende å se hvordan det går.
Er ett skritt nærmere da, har klart å bæsje  Jubla på do  haha.. Det var veldig deilig

Back
Topp