Har blitt strippet..

LoppedFrua

Blir kjent med forumet
Vi har vært på overtidskontroll på Ahus idag. Jeg var moden og har 2 cm åpning og alt stod bra til med lillegutt. Jeg ble strippet (AU!) i håp om at det skal sette i gang fødselen, hvis det ikke skjer noe innen onsdag så har jeg time for å bli satt i gang. Jeg er 41+5, så det er på tide å få han ut nå.

Jeg er veldig spent på hva som skjer i løpet av dagen, og håper at det starter naturlig :-)

Noen som har erfaring med det å bli strippet, hvor for skjedde det noe?

Vi har vært på overtidskontroll på Ahus idag. Jeg var moden og har 2 cm åpning og alt stod bra til med lillegutt. Jeg ble strippet (AU!) i håp om at det skal sette i gang fødselen, hvis det ikke skjer noe innen onsdag så har jeg time for å bli satt i gang. Jeg er 41+5, så det er på tide å få han ut nå.

Jeg er veldig spent på hva som skjer i løpet av dagen, og håper at det starter naturlig :)

s-proppen gikk den dagen og dagen etter var jeg 2cm og de tok vannet.

Å bli strippet betyr det at de tøyer og drar i åpningen for å stimulere. Det var ikke særlig godt for å si det sånn..

Tusen takk :-)

Dei sliter vell banda som holder fostersekken oppe også :) å her sa dei at om slimpråppa går å spes med blod i etterpå, da er det vellykket forsøk :p

her skjedde d ingenting på første stripping. Men etter andre gikk d unna ;) (tror Jm som strippa første gang var litt for forsiktig)

Lykke til!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg er veldig spent på hva som skjer i løpet av dagen, og håper at det starter naturlig :-)

Jeg har bra erfaring m stripping fra forrige svangerskap. Riene kom etter noen timer, og gutten var ute ca 10 timer etter strippingen :)
Lykke til! Håper du kommer i gang i dag

Jeg er veldig spent på hva som skjer i løpet av dagen, og håper at det starter naturlig :)

Hvordan går det? har du kjent noe? :)

Jeg har rier, men kanskje en i timen, og det har jeg hatt siden i går.. Så det skjer nok ikke noe før igangsetting imorgen. Men da skal han ut enten han vil eller ikke :-) :-)

Sist så startet alt av seg selv, så det er litt rart i vite nå at jeg sannsynligvis føder i morgen. Det er både fint og skummelt! Er ganske spent på morgendagen :-)

Jeg har rier, men kanskje en i timen, og det har jeg hatt siden i går.. Så det skjer nok ikke noe før igangsetting imorgen. Men da skal han ut enten han vil eller ikke :-) :-)

Sist så startet alt av seg selv, så det er litt rart i vite nå at jeg sannsynligvis føder i morgen. Det er både fint og skummelt! Er ganske spent på morgendagen :-)
Ja guri det må være en rar følelse å vite slik på datoen :) Aldri opplevd selv.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp