har blitt satt igang :)

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
Jeg var så vidt innom sykehuset på morrran i går, fikk da beskjed om at jeg skulle komme tilbake på kvelden å bli satt igang.
Vi kom inn kl 19 og lå med sånn belte rundt magen å sjekket babyen og rier osv. Hadde 1 cm åpning og var ganske umoden. Fikk modnings pille, ny sjekk en time etterpå.

Bor på sykehus hotellet og satt å strikket baby lue til klokka ble 1 :o så la jeg meg.
Brå våknet halv 4 av litt mens murring. Fikk sove til kl 5 å nå er smertene værre...
å jeg er utrolig sulten, men tørr ikke vekke gubben min for å si ifra om det, for syns han burde få sove så han kan støtte meg resten av dagen :)

Ny sjekk kl 8, så får vi se om det er noen framgang :) smertene er værst når jeg ligger... men får prøve å sove litt til mens man kan :p
jeg er litt for spent til å sove! Og sulten :p

Høres ut som prosedyreren jeg skal igjennom på fredag, de sa det kunne ta sin tid. Høres ut som du er på SUS. Åpner ikke frokosten på hotellet snart? Kan hente noe mat å ta med tilbake på rommet. Håper du har fått god virkning av stikkpillen på kontrollen.

Høres ut som prosedyreren jeg skal igjennom på fredag, de sa det kunne ta sin tid. Høres ut som du er på SUS. Åpner ikke frokosten på hotellet snart? Kan hente noe mat å ta med tilbake på rommet. Håper du har fått god virkning av stikkpillen på kontrollen.

Ja et på sus :)
frokosten åpner kl 7, så har tenkt å gå ned med engang det åpner :p
mannen syns det var utrolig dyrt å sove over en natt her :p 709 kr for en natt med frokost hehe.
Jeg er spent på kontrollen kl 8 å høre om det er noen framgangi heletatt :)

Da vet vi hvilke pris vi har i vente til fredag å betale for mannen, men må nå si at det beløpet er nå verd det for å få med seg fødselen. Trodde i grunn det skulle være litt billigere.

Så dersom ting starter av seg selv for meg i helga, så havner jeg inn samtidig som deg.

Ikke lenge igjen nå! Masse lykke til :D

Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til! 700kr var dyrt. Vi har bodd både på vanlig barsel og sykehushotell og begge deler kostet 300 kr inkl frokost for mannen...

Lykke til

Ja et på sus :)
frokosten åpner kl 7, så har tenkt å gå ned med engang det åpner :p
mannen syns det var utrolig dyrt å sove over en natt her :p 709 kr for en natt med frokost hehe.
Jeg er spent på kontrollen kl 8 å høre om det er noen framgangi heletatt :)

Så spennende! :) Vi skal også på SUS :) Og ja, jeg reagerte på prisen de tar der! Vet om hotell i byen som er rimeligere... Klart det er verdt det! Hvilken foreldre hadde gått glipp av fødselen pga 709kr?! Men det er nettopp det som irriterer meg grønn og! De vet å utnytte det og da er det så feil synes jeg. Vi får gjerne 3 netter der og da blir det penger av det... Andre plasser betaler fedre en symbolsk sum på ca 300kr/natt for å være m på fødsel og de første dagene etterpå. Mye mer fornuftig pris. Men men, penger får være penger! Nå er det fødsel på gang!!! :D Masse lykke til!! :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Så spennende! :) Vi skal også på SUS :) Og ja, jeg reagerte på prisen de tar der! Vet om hotell i byen som er rimeligere... Klart det er verdt det! Hvilken foreldre hadde gått glipp av fødselen pga 709kr?! Men det er nettopp det som irriterer meg grønn og! De vet å utnytte det og da er det så feil synes jeg. Vi får gjerne 3 netter der og da blir det penger av det... Andre plasser betaler fedre en symbolsk sum på ca 300kr/natt for å være m på fødsel og de første dagene etterpå. Mye mer fornuftig pris. Men men, penger får være penger! Nå er det fødsel på gang!!! :D Masse lykke til!! :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
synes også det er dyrt ja, vi må neste ha hotell etter som vi har lang reisevei, men synes det kunne tatt litt mindre når det kommer til å være et sykehushotell. Det får nå være som det er. Har ikke tenkt å ha så mange netter på hotellet, men vi må ha en ettersom vi skal bli satt igang.

Back
Topp