Har blitt et murmeldyr!

jsfklgariuhg

Flørter med forumet
Fram til midten av forrige uke var jeg heldig om jeg fikk sove litt om natta. Fikk som regel et par timer morgen søvn og prøvde å få til en hvil på dagen. Men nå bare sover jeg! Hele dagen føles det som. Egentlig deilig og må vel bare nyte det:) Sover hele natta(-tissepauser) og nå forsvant sannelig nesten 2 timer på sofaen(i dag igjen) etter en sen frokost. Sitter litt lettere sjokkert for meg selv her og lurer på hva den drastiske endringen kommer fra og hvor tiden ble av...

Har det på samme måten selv. Jeg sover hele natta, men kan fint sove 2-3 timer på dagen også. Begynte vel med dette for et par uker siden. Jeg klarer vanligvis ikke å sove på dagen i det hele tatt :P  Jeg går på skole en dag i uka, og sliter med å holde meg våken hele den dagen. Hehe.
Men vi får nyte å kunne ta en dupp på dagen nå ja ;)

Skjedde liksom så plutselig. Men godt å få sove litt da! 

Har blitt utrolig trøtt ( igjen ) jeg også, litt sånn som i begynnelsen av svangerskapet. Sover egentlig greit på natta, men jeg kunne sovet hele dagen om så var.  På fredag la jeg meg kl 22, sov til kl 11 på formiddagen, og sovnet på sofaen på dagen og sov der i 2 timer :P Gubben bare ler av meg og sier jeg bare skal sove, men jeg får jo litt dårlig samvittighet også da når jeg bare sover og sover

Haha sånn er jeg om dagen også:) Står opp spiser frokost, leverer lillegutt i barnehagen, handler litt så drar jeg hjem og sover et par timer. spiser lunsj for så hente lillegutt igjen.
Dagen bare flyr..

Back
Topp