Har blitt drukket ut!!

Rødtopp86

Gift med forumet
Ja, da var jeg og sambo begge utdrukket [:D] Skjedde i går [:)] Jeg hadde fått sms fra sambo sin forlover i forgårs at de kom og hentet han ca halv 12, så jeg gikk og tenkte bare på at han skulle hentes, var dritnervøs for at han skulle skjønne hva som foregikk. Så endelig hører jeg at det ringer infernalsk på døra og jeg reiser meg opp, men det som møter meg i døra er mine venninner! Jeg var helt sjokka! Og så kom kameratene til sambo også. Og mamma og pappa, de skulle sitte barnevakt, noe vi ikke visste [:)] Sambo ble kledd opp i tskjorte med "Hjelp, jeg gifter meg!" blond krølleparykk og sombrero. Fikk 4 tequila shots og så var de ute av døra.

Jeg fikk på meg rød tights, stram topp rød og orange stripete, hatt med rastafletter, den verste 80-talls finjakka dere kan tenke dere, støvler og så ble jeg sminket som neger! Så var det ut på byn, der fikk jeg først et skilt der det stod "Gi meg en klem og jeg tar en shot for deg i kveld". Til sammen fikk jeg 34 ([8D]) klemmer...så fikk jeg plutselig mitt gamle korpsinstrument i hendene og måtte spille! Klarte ja vi elsker og bæ bæ lille lam.. så fikk jeg bind for øynene og i taxi, og rett til studio. Der fikk jeg ny parykk og sammen med jentene mine sang jeg inn "Summer of 69" og "Forever Friends" og så måtte jeg synge "The Rose" alene...gruer meg til vi får cden for å si det sånn...Så gikk vi og spiste. Etter maten fikk jeg nytt kostyme. FK Kjeledress, støvlene mine gul klovneparykk og FK skaut på toppen. Gikk litt og så på livet og bare hadde det gøy. Så gikk vi på "Wasteland". Er sånn elektronisk skytespill. Er lag og går rundt i mørke og skyter på "fienden". Hadde to omganger med det, var knallgøy, men sleit litt i kjeledressen og det faktum at ALLE så den gule parykken min uansett... [:D] Vi fikk vorse der og jeg fikk på meg vanlige kler, så var det ut på bar, der fikk jeg altfor mye drikke... for å si det sånn, den siste halvtimen kan jeg huske [8|] har fått vite litt nå etterpå og gud så flaut....for å si det sånn, søstera mi mente oppdraget var utført, for jeg ble skikkelig utdrukket!

Men vi hadde det knallgøy og jeg hadde ingen anelser! Greit nok at den siste halve timen var mye flaut, men tror de fleste er "over" det nå og heller tenke på alt som skjedde før [:D]

Ha, ha, ein skal jo drikkast ut, så litt pinlig må det jo bli på slutten. Det høyres ut som vennene dine hadde planlagt ein god dag for deg, så kjekt!

So bra at du hadde det moro[:D] Om slutten av kvelden gjekk i gløymeboka so gjer vel ikkje det so mykje.

Så mye gøy dere har hatt[:D]  Gøy å ikke alltid være denne pliktoppfyllende husmor. Håper du får et like fint bryllup[;)]

Å så stas!! Det hørtes ut som om du koste deg veldig da[:)]
Hvordan kjentes kroppen ut dagen etter da?
Er alt klart til den store dagen nå eller?

ORIGINAL: flotte

Å så stas!! Det hørtes ut som om du koste deg veldig da[:)]
Hvordan kjentes kroppen ut dagen etter da?
Er alt klart til den store dagen nå eller?

Formen var så som så dagen etterpå, men ble bare bedre og bedre [;)]

Det meste er klart. Skal hente kjolen min i morgen, kjøre hjem til mine foreldre, ha prøvetime på håret på torsdag og prate med blomsterhandleren som skal lage brudebuketten. Det som gjennstår er masse småting egentlig. Kjøpe mer lys, servietter, sko til lillegutt, vin må bestilles. Så sover ikke så godt om nettene, ligger og tenker masse![;)]

Back
Topp