• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har blødd litt igjen...

TouchOfVanilla

Glad i forumet
Ikke mye, men bare litt rosa på papiret.. Har blødd litt jevnt og trutt, men nå er det flere uker siden sist..
Huff, vet jo at det ikke trenger å være farlig, men greier ikke å la være å bekymre meg[:(]
Tror ikke jeg greier å vente over tre uker til UL for å sjekke at alt står bra til!

Ville ringt føden jeg[:)]

Huff, har litt dårlig erfaring med å ringe dem tidlig i svangerskapet.. syns dem kan være skikkelig sure og frekke der..
Sist jeg ringte dit(forrige svsk) fikk jeg klar beskjed om at det var ikke dem jeg skulle tatt kontakt med[:'(]

jeg hadde blødninger hele mitt forrige svangerskap...og blør litt denne gangen også-

sist svangerskap tok jeg meg noen turer til legen min for å sjekke opp i det...og ikke minst for å roe ned nervene(ikke noe godt å gå å være bekymret)...

denne gangen ser jeg at mine svangerskap er bare slik...får håpe det "bare " er slik med deg også..

men jeg ville ringt legen i morgen hvis jeg var deg....@

stor klem til deg

og...om det er smerter i tillegg til blod...så ta ivhertfall kontakt...om alt virker som normalt ellers så er du sikkert bare i samme "sjanger" som meg...

Uffda vennen...ta en tlf du til sykehuset,og snakk med vakthavende gynekolog,det gjør jeg når det er noe...Ikke godt å gå sånn...
Krysser fingrene for at alt er bra

Hvis du er blir mer bekymret så ville eg ringt legevakta, eller ringt legen i måren :) Eg hadde litt blod, liiiite på papiret i går, men gikk vekk og har ikke hatt det før eller mer! Men skal nok ringe jordmor i måren for å fortelle.. bare for å høre om at det går bra ;)

Fikk beskjed av spesialist sist at litt blod på papiret innimellom var vanlig, både brunt og rødt og rosa.. Da måtte jeg heller bare avstå fra sex og ikke ta verdensrekorder på Sats noen dager og ikke "provosere" slimhinnene.. Og dette var fryktelig vanlig.. Så lenge du ikke har vondt og det bare er litt på papiret ville jeg ikke bekymret meg.. Samme er når jeg nyser nå så nyser jeg blod.. Slimhinnene dine er fryktelig sensitive nå.. Men er du redd få time hos spesialist.. Legevakten sier som regel uansett "naturen går sin gang" uansett hva en kommer inn med har jeg inntrykk av.. Håper at ordner seg men forstår det er skummelt.. Har blødd en del selv ...

klem klem

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Ville ringt føden jeg[:)]

bedre å ringe en gang for mye vet du[:)]

ville ha tatt meg en tur til legen i morgen jeg også få en henvisning til en kontroll hvis du ikke har en gynekolog du går til.
mtp hvor lenge det er siden sist og hvor liten du forteller at den er, så tror jeg absolutt alt er bra da men [:D]

ORIGINAL: *Laila*

Uffda vennen...ta en tlf du til sykehuset,og snakk med vakthavende gynekolog,det gjør jeg når det er noe...Ikke godt å gå sånn...
Krysser fingrene for at alt er bra

Ikke bekymr deg unødig, bedre å sjekke

Hvordan går d snuppa?[:)]Tenker på deg[:)]

Hei jenter! Tuusen takk for så mange svar, dere er så snille [:)]
Har ikke kommet noe mer nå heldigvis! Tror og håper at alt er bra[:)]
Skal ringe gynekologen min senere bare for å være på den sikre siden[:)]
klem til dere[:)]

så godt å høre[:)]
skal krysse fingrene[:)][:)]
gjør det samme for meg også:/

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

så godt å høre[:)]