Har blødd litt i dag :/

Minismurfen

Glad i forumet
Uff, begynte å blø i ettermiddag, men det stoppet etter at jeg hadde fått tak i bind. Snakka med legevakt, og de mente jeg kunne se det an i og med at jeg ikke har smerter. Kjenner jeg er nervøs for om det har gått bra med sesamfrøet... håper det går bra..

:/ krysser fingre og tær!!!!

Håper ikke det kommer noe mer da! Noen blør jo litt gjennom hele svangerskapet uten at det er noe farlig. Krysser fingrene for deg!

Å nei!!!! (Du våger ikke å forlate meg her!) Er det på fredag du skal til legen?? Krysser fingrer og tær og alt for deg og sesamfrøet ditt! Dette skal gå bra vet du :)

Til trøst, så blødde jeg en god del forrige gang..
Var inne til flere kontroller og ekstra Ul to ganger, men det gikk kjempefint allikevel.
Tror blødningene sluttet å komme litt etter 12. uke.

Og i går hadde jeg litt brun utflod.. og svakere test i dag enn jeg hadde håpet, siden det er en uke siden jeg fikk første svake strek.. men krysser fingrene for at det var testen sin skyld.

Ønsker i alle fall deg lykke til! Hold motet oppe, som sagt her, det er mange som må gå gjennom blødninger dessverre :(

Har ikke vært her på noen dager, hadde litt brunlig utflod i to dager. Det har stoppet nå, men har på følelsen av at det ikke har gått bra. Føler meg ikke gravid i det hele tatt... Skal til lege nå på onsdag neste uke, så da får vi se om det er liv eller ikke.
Får ihvertfall tatt ut spiralen i det minste, så kan vi begynne prøvingen igjen hvis det skulle vise seg at det ikke er liv i magen nå!

Back
Topp