Har blød i dag

Love4two

Forumet er livet
Dette er nok till for detaljert, men jeg trenger å få tilbakemelding.

Da jeg våknet i dag og gikk på do, fikk jeg friskt blod på papiret. Hadde ikke noe i trusa. Jeg ble helt liv redd over å se blod igjen der nede. Kjente ikke liv i magen og stressa noe helt for j.... Gikk i dusjen for jeg kunne ikke reise til sykehuset uten en. Da jeg var ferdig hadde jeg sluttet å blø og jeg kjente lillemor røre på seg så jeg ringte ikke.

I løpet av dagen har det likevel kommet litt brunt blod, ikke mye. Jeg har holdt på fælt her. Vasket vinduer, til og med montert ned persiennene og vasket de, vasket klær og ryddet.

Jeg har ingen smerter (rier/krafitge kynnere) så da er det vel bare å vente på at det skal skje noe? Maserte puten under helen i natt, det jeg klarte, ikke så lett alene. Kanskje det hadde sin virkning alikevel da [8|]

Hei,
i følge min lege heter dette tegningsblødning og kommer rett før fødselen setter i gang. Syns du skal likevel ta en telefon til føden og snakke med dem!
Lykke til, snart holder du den lille skatten din i armene...Jeg også vil!!!

Tenkte at det ikke var nødvendig å ringe jeg, men kanskje jeg skal gjør det alikevel da [8|]
Ble litt småredd jeg, vet ikke helt hvorfor.... Kanskje fordi jeg vet er noe er på gang og at jeg ikke helt har kontrollen over dette her

Tusen takk for lykkeønskningen og at du svarte på tråden [:)]

Vet hvordan du føler deg. Man blir både spent og nervøs samtidig, men jeg er ganske sikker på at noe er på gang...
Har du ennå brunt utflod? Hvis det ikke skjer noe betydnigsfullt i natt (rier, vannavgang) syns jeg du skal ringe å høre. Kanskje de tar deg inn til et sjekk for å se om du har en åpning og CTG.
Dette går bra, du er snart i mål!!

Jeg ville også ringt føden...
Laget en egen tråd til deg jeg, men du har kanskje ikke sett den??
Håper du finner ut av det og at du snart har prinsessa i armene dine...

Klem fra meg

ORIGINAL: Mandarin

Vet hvordan du føler deg. Man blir både spent og nervøs samtidig, men jeg er ganske sikker på at noe er på gang...
Har du ennå brunt utflod? Hvis det ikke skjer noe betydnigsfullt i natt (rier, vannavgang) syns jeg du skal ringe å høre. Kanskje de tar deg inn til et sjekk for å se om du har en åpning og CTG.
Dette går bra, du er snart i mål!!

Det er enda litt brunt utflod. Ikke så mye, men det er litt.

Har nå ringt føden. Jordmor sa at det var tegningsblødninger. Skulle bare ta det med ro, spise, sove og samle krefter [:)] Det var fint å snakke med noen om det, ga meg mer ro. Og jeg som ikke tørte å ringe før nå, dumme meg. Skal ikke være så dum neste gang det er noe

Godt å høre!

Du er et skritt nærmere!! Heldiggrisen [;)]

samboeren er mer rolig enn meg, har smiler og sier at snart kommer hun [:D] Klarer ikke helt å forstå hva som skjer [8D]

Lurer sånn på om vannet likevel kan gå nå som min fødsel starter med tegningsblødning?

Heisann FirstTime [:)]

Ja nå skjer det ting her.
Har smerter som minner om menssmerter som kommer i 10-12 minutters mellomrom. Våknet med de nå klokken 06, målte de en 45 minutters tid før jeg ringte føden. Jordmoren, den samme som jeg snakket med ved tolvtiden i natt, fortalte at denne modningsfasen kunne ta alt fra 2,3 timer til 20. Det var vanskelig å vite. Blør litt igjen. Dette minner om en litt kraftig menstruasjon, i smerte og blod.
Jaja, nå skal jeg bare slappe av resten av dagen. Sove, spise og ikke overdrive noen aktivitet. Jeg maserte disse putene litt i gårkveld også, så kanskje det var det som gjorde susen i natt [;)]

FirstTime, du var bittelittegranne for rask med å logge deg av. Så du sto som pålogget da jeg kom inn på forumet men da jeg gikk inn her og skulle svare deg så hadde du logget deg av [:(][:(][:(] Whayyyyy????? [:(][:(][:(] [:D][:D][:D]

Da har jeg spist ferdig og er endelig god og mett igjen.
Skal bare en liten tur til på do og så kryper jeg under dyna.
Er trøtt jeg...... gjeeeeesp!!!!

God morgen!
Ja, her skjer det ting! Godt du ringte, det er ikke farlig for jeg fant ut at de fleste er snille og svarer på alt man lurer på.
Håper du får deg masse hvil og krefter før den store innspurten!
Den der blødningen i dag, hvis den er fortsatt kraftig (som en kraftig menstruasjon), ring igjen og informer dem. (vet litt mye om blødninger, jeg)

Gleder meg masse å lese om situasjonsutvikling videre....

og da var jeg pålogget og ikke du Hege!! Jeg måtte få sovet litt. Nå er jeg oppe bommelommer iggjen..fjerde gang siden i natt!!! Skjer nok noooe her og kanksje...bittelitt modning kanskje...

Hadde jeg vært deg hadde jeg hvilt mest mulig nå og vært forberedt på att du kanksje føder i løpet av ett døgn. ... Du har jo rimelig bra forvarsler da!

Selv lå jeg leste en hel bok om fødsel igår, både glad jeg gjorde det og ikke ...hehe

Lykketilklem!

Fikk endelig sovet og det var såååå godt [:D][:)]

Blødningen har stoppet opp i løpet av natten. Kommer litt hver gang jeg er på do (slim og blod) Har mensmurringer og sammentrekninger, men ingen smerter å skryte av. Får bare være tålmodig. Ble så gira da det skjedde noe her i natt at jeg sendte melding til familien og at nå skjedde ting her og at det kunne ta alt fra 2-20 time (som jordmor på A-hus fortalte meg) De har jo vært så gira alle man da, men siden det har stoppet opp her så måtte jeg jo sende ut ny melding om at dette ville ta litt tid [:)]

Samboeren nusset magen i stad og lurte på om hun ville komme ut å leke [:D] Det er jo så fint vær sa han [;)][:D]

Jaaaa [:)] (smelt)

Alle de bommelomm turene virker som om det er noe på gang da. Vi x fingrene for det FirstTime [;)]
Jeg har prøvd å lese litt om fødselen selv nå og da. Det er godt å vite litt, men ikke alt på en måte. Kan bli litt for oppsatt av det som står der hvis ens egen fødsel ikke helt blir sånn.

Lykke til med modningen og forberedelsene!

Hihi[:D] vakre snuppa, noe er på gang nå!!
Husk å ha positive tanker hele veien, for dette går kjempe bra!

Back
Topp