Har bestilt vogn men vurderer

å kjøpe brukt i stedet og heller spare en del på det!!Vi har også en carena vogn som vi kan kjøpe softbag til å ha inni men vi er veldig usikker på plutselig om vi skal:
1. kjøpe ny emmaljunga edge duo vogn til 8195 2. Kjøpe brukt emmaljunga og spare penger eller
3. Kjøpe softbag til den vognen vi har i boden og spare ennå mer penger!!!

Hva ville dere gjort?

Viss du er fornøyd med den vognen du har, så hadde jeg bare kjøpt en bag. Er du usikker på den, så kjøp en brukt og spar penger!!!! Babyen vil ha det super flott uansett om den er ny, eller brukt, men som ny [;)][;)]

Svigersøstra mi kjøpte brukt simo vogn,kunne ikke se at den hadde vært brukt.så gjenbruk vurderer vi også[;)]

Jeg har nettopp kjøpt brukt emmaljunga edge duo 2007 modell på finn. no [:)]. Vi er fornøyd sånn sett med den vognen hvor man kan ha en bag inni men taket er ikke vindtett så det blåser rett inn.. Ikke så bra når man får vinter baby

ORIGINAL: titta81

Viss du er fornøyd med den vognen du har, så hadde jeg bare kjøpt en bag. Er du usikker på den, så kjøp en brukt og spar penger!!!! Babyen vil ha det super flott uansett om den er ny, eller brukt, men som ny [;)][;)]

Vi vurderte søsken vogn, men har en fin simo fra forgje mann. Han er så stor at han trenger snart ikke vogn lenger, og utrolig lang (synes vi da 91 - 92 cm og 2 år). Når mini kommer er Gabriel 2 1/2 og da kan vi like gjerne bruke den gammle vogna og slynge eller bære sele på minsten.
Då hvis jeg var deg ville jeg spart de pengene og beholdt gammle vogna. Kanske tatt med typen ut på kose kveld en gang i blandt for de sparte pengene[:D]

Back
Topp