har bestilt ultralyd jeg da :)

Kineblomst

Gift med forumet
Reiser helt fra Førde til Sandnes/Bryne for å få en bra UL :) hehe

hihi[:)]
skal du på 3D, eller er det vanlig??

ORIGINAL: langlifrøken

hihi[:)]
skal du på 3D, eller er det vanlig??

Jeg vet ikke helt hva jeg skal. Hun tar begge deler....

ÅÅ?? Jeg er fra Førde, og reiser til Årdal for bra 3D. Billig og veldig bra.. har god tid og få se det meste...

ORIGINAL: Soveglad24

ÅÅ?? Jeg er fra Førde, og reiser til Årdal for bra 3D. Billig og veldig bra.. har god tid og få se det meste...

Er du det??? da er vi tre her inne på april da :D så gøy.
Jeg skal levere jenta mi til sin far i sandnes, og betaler 500 hos hun damen der. Men hørt det er flere som reiser dit ja :)

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: Soveglad24

Er du det??? da er vi tre her inne på april da :D så gøy.
Jeg skal levere jenta mi til sin far i sandnes, og betaler 500 hos hun damen der. Men hørt det er flere som reiser dit ja :)

kari utne du skal til?
var der sist gang, og skal aboslutt tilbake denne gangen også [:)]

I hvilken uke skal du ta det? Vi har også lyst til å bestille time til 3D ultralyd, og anbefalingen er vel at det er best å ta det i uke 28?

ORIGINAL: Emilie*

I hvilken uke skal du ta det? Vi har også lyst til å bestille time til 3D ultralyd, og anbefalingen er vel at det er best å ta det i uke 28?

vi fikk beskjed sist om at bildene ble best mellom uke 28 og 32 på 3D

Jeg fikk beskjed om at 3D UL var best mellom uke 24 og 30.....tror det er forskjellig fra sted til sted nesten[8D] jeg skal ihvertfall på 3D i i uke 25 (25+2)[:)] GLEDER MEG!!! hihi[8D][:D][:D]

Jeg er da i uke 24... Men får se hva hun anbefaler. Jeg kunne bestemme meg der :D

Back
Topp