Har bestilt ul!

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Nå har jeg bestilt ul til neste onsdag. Da bør jeg være 6+1.
Legen min har henvist meg til gyn, men der var det stengt frem til 13 aug! Jeg klarer absolutt ikke å vente så lenge!

Så da blir det ul om 10 dager. Grugleder meg :D

oiii, spennende :D når man skal på tidlig UL når er det vanligst å dra?? :)
haar så lyst til å høre hjerte <3

Spennende... Får håpe du får se noe da, det er litt tidlig. ;)

Hvis du vil se bankende hjerte hadde jeg venta litt lenger. 6+1 er ganske tidlig, og har du bomma med noen dager er det ikke sikkert du ser noen ting. Jeg var 6+6 med førstemann (men det var egentlig av helt annen grunn, vi ante ikke at det var baby der) Da var den 9 mm og vi så hjertet. 6+1 er den ca like mage mm som dager mindre, altså ca 4 mm.. og ikke alle ul-apparat er gode nok til å få inn hjerteslag når det er så lite. Har du bomma med noen få dager, er det ikke sikkert apparatet er godt nok til å se baby en gang. Men skjønner utålmodigheten.. jeg skal selv på tidlig ul, og går og kjemper med meg selv for å tøye det lit.. tenker om ca 2 uker, er 5+1 nå. Hadde det ikke vært for at jeg jobber dagtid hele neste uke, hadde jeg kanskje ikke klart å vente, for vet at når jeg først er i gang så får jeg mange kontroller, så da får jeg jo titte inn ofte uansett. Men tenker jeg blir mer bekymra av å ikke se noe nå enn å la være å titte ;)

Når eg ringte å bestilte fikk eg beskjed om at tidlig ul e vanligst i uke 7 :)

Så eg ska inn 17 august når eg e nesten 9 uker pga, feriestengt i 2 uker :)

Jeg skal egentlig bare se hvor langt jeg er på vei, og evt om det er fler enn en.

Jeg vet selv når jeg hadde el. Hadde sex dagen før, så jeg er 100% sikker på når dette skjedde. Legen mener jeg er lengre på vei ut fra størrelsen på livmor, så jeg må bare vite om jeg har tatt helt feil, eller om det kanskje er fler inni der.

Ellers hadde jeg også ventet. Får ul annenhver uke fra uke 12, så etter denne skal jeg ikke igjen på lenge :)

Back
Topp