Har bestilt time... *oppdatert*

Emz mamma

Elsker forumet
til homeopat idag jeg!
Spurte først etter akupunktur men hun sa at hun heller ville prøve homeopati da hun hadde gjort dette flere ganger før! Ska dit onsdag klokken 12.00, så får vi se hva hun sier da! Er så spent,MEN legger ikke all min lit til dette. Men det verste er vel å ikke prøve noe..... så får vi se hva det leder til. Jeg spurte om hvordan det var å "blande" medisiner,men hun sa så lenge det ikke var kortison-holdige medisiner så skulle det gå bra! Hun har 5-års utdannelse. (2 år mer enn en sykepleier) Så når prøver jeg, er jo snart tom for egg også så håååååper!!!!!!!!! [8|] [:)]
 
------------------------------------------------------------------------------------------
 
Igår var jeg hos homeopaten, det var kjempespennende.
Siden jeg har vært syk 1 gang (blindtarmsbetennelse, regnet ikke med forkjølelse o.l.) før jeg fikk barn så ville hun kartlegge alt som hadde skjedd me meg de siste 4 årene. Hos en lege så tar de kun for seg den ene tingen man nevner, men hos homeopaten så ville hun gå fra topp til tå for å se sammenhengen.
Siden det har vært så mye så kunne hun ikke gi meg noe klart "svar" igår,men lurte først om jeg hadde mulighet til å komme tilbake senere på dagen. Men det kunne jeg ikke pga at jeg hadde lånt bil som måtte være tilbake til rett tid. Men hun skulle gå gjennom det hele for å se hva som kunne være symptomer hos meg og hva som var bivirkninger av medisin.
Så skulle hun få apoteket til å sende eventuell "medisin". Så er kjempespent på hva som skjer framover,legger ikke all min lit til dette og lever ikke i en tro på at NÅ blir det barn. Men vi snakket om at jeg har vært gravid flere ganger etter at jeg fikk jentungen,så hun skulle tenke på hva som kunne hjelpe på dette også da....
 
Skal oppdatere når jeg får "medisinen" min [:D]
 
 
Spennende ja. Vi må få høre hvordan det gikk på onsdag da[;)]
nysgjerring på hva de kan hjelpe med [;)]
 
Har lagt inn gårdagens happening =) øverst [:D]
 
Back
Topp