Har bestilt time i dag...

*amazed*

Forelsket i forumet
Har bestilt time i dag til glukosebelastningstest... Æsj...
Det er noe jeg virkelig ikke ser fram til... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg overlevde, gjorde det idag ;) Var greit å drikke det, men ble kvalm og uvel etterpå. Og sulten etterhvert...

Huff den er fæl... :/ men greit å få gjort det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja,den er ikke mye morsom. Er heldigvis ferdig med den og håper jeg slipper noen ny runde. Jeg er iallfall ikke i noen faresone.

Skal ha en ny belastningstest om 3-4 uker jeg, synes det gikk veldig greit, hadde forventninger om at det var verre :)

Fikk beskjed om at det skulle gjøres i uke 26-28 jeg så har fortsatt noen uker å "glede" meg på... Husker det med gru fra forrige gang...

Var igjennom første for et par uker siden! Hurra, hurra for at legesekretæren hadde vært på kurs og fått tak i en ny type! Ble litt som å drikke bringebærbrus, ble mye mindre kvalm enn med forrige rundes lunkne vann :P

Håper jeg slipper en testrunde til dette svangerskapet, da. Har avtale med legen om å møte opp fastende på alle timene, og så holder de litt øye med blodsukkeret mitt sånn.

Jeg viste jo at jeg skulle igjen, men fikk i dag vite at verdiene fra sist var i grenseland,men innenfor normalverdiene. Litt varselskudd, fint at det følges med. Nå gruer jeg meg litt mer til neste test.

Back
Topp