• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har bestilt tidlig ul

Nisa

Betatt av forumet
Da har jeg bestilt tidlig ultralyd i neste uke!! Veldig spent ja... Drar en uke til Kreta neste lørdag og vil så gjerne se at alt er i orden før vi drar

Er vel 7+1 den dagen. Flere her som har vært i uke 7?

i forrige svangerskap var jeg på UL i uke 7 og fikk se hjertet slå :)

Jeg skal også i uke 7, men det er enda 3 uker til! Gleder meg til å høre om hvordan det går!

Lykke til,det blir spennende:-) Skal selv til legen på mandag og be om tidlig ul.

Så spennende,greit med en bekreftelse på at ting er i orden ja!:) leker selv med tanken om tidlig ul,men ikke bestemt meg for når enda..

missmini skrev:
spennende:-)

Signerer denne..Jeg var i uke 6 +0 og fikk se et hjerte slå.

Jeg var i uke ni med første mann. Den beste ULen jeg har vært på i mitt liv...! Men da fikk jeg akuttime pga blødninger, og betalte bare vanlig takst. betaler man mer for "unødvendig" ul?

Jeg var på tidlig ul uke 7 med forrje, da så man et hjerte som slo, men ikke så mye mer. Var også 3 uker etterpå i uke 10 noe som var en helt annen opplevelse. Plutselig var det en levende liten bamsemoms inni der som veivet med armer og ben :)
fucoc: "unødvendig" ul koster alt fra 800 og oppover tror jeg..:)

Mener jeg var 7+3 da vi hadde første ul sist. Så en liten bamsemums med blinkende hjerte :D

Jeg skal på tidlig UL i kveld, fordi jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei.
Blir spennende, håper alt er i orden der inne :)
Lykke til dere andre som skal også :)

Blir spennende ja! Var på tidlig ul med førstemann i uke 11 - da var det jo en liten baby inni magen  Viktigste er jo å se at hjertet slår som det skal  Kan liksom slippe ned skuldrene og begynne å glede seg til april da!

Jeg har akkurat vært på Ul.. var 7+1. Da var nurket 1 cm lang og hjertet banka som bare det!! :) Nydelig syn.. Ellers er det ikke så mye å se enda.
Var i uke 8 og 12 med forrige, og det var stoor forskjell som det skrives her.. Da var det en liten bamse.. stor kropp og små armer og ben :) *smelt*

Back
Topp