Har bestilt meg doppler

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Og gleder meg veldig til å få den, var på tidlig ul (10+3) på mandag å fekk sjå eit lite bankende hjerte. Babyen vinka med henda og var aktiv. Det blei so mykje meir virkelig då og det blir kjekt å kunne høyre hjertelyden heime:-) andre som har eller skal kjøpe en slik angelsound?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har veldig lyst å kjøpa, men veit ikkje kallas eg ska velga :P

Jeg kjøpte fårr litt over en uke siden :) kjempefornøyd, jeg kjøpte angelsounds classic og var ikke så alt for dyrt :)

Appen ❤️

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke skjønner helt poenget med å kjøpe et dopplerapparat? Misforstå meg rett, kjempekos å høre hjerterytme :) Men hva skal man egentlig med det? :)

Jeg har kjøpt, men for tidlig å høre hjertelyden enda. Bestilte torsdag kveld og kom lørdag, så det gikk superfort :)

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke skjønner helt poenget med å kjøpe et dopplerapparat? Misforstå meg rett, kjempekos å høre hjerterytme :) Men hva skal man egentlig med det? :)

Forstår tankegangen din, tenkte det samme i første svangerskap. Men no når eg har ein på snart 6 år er det jo ein koselig ting å gjere sammen.

Sent from my iPhone using BV Forum

For min del har angelsounden vært veldig betryggende å bruke når jeg har lest så mange triste historier. Kan da vite at lille babyn fremdeles lever <3

Back
Topp