Har bestilt meg brudekjole...

Pliiingrid

Forelsket i forumet
-stoff! Er så vill og gæren at jeg skal sy min egen kjole. Ingen fritidsproblemer her i huset!

ORIGINAL: Frk.Chicka

Så gøy... noen "mal" du skal sy etter som du kan vise oss eller?[:)][:)]

Jeg skal sy en enkel A-kjole, knekort. I to lag. Innerste laget skal være i brudesateng, uten armer, og ytterste laget skal være i blonder med lange ermer. 60-tallsinspirert brudekjole[:D].

ORIGINAL: *Nikki*

wow
noe jeg aldri hadde gjort,hehe

Har ikke klart å finne slik kjole jeg vil ha i butikken. Så da er det bare å brette opp ermene! [8D] Har 9 mnd på meg, så jeg bør jo rekke det....

skal du gifte deg? Det har jeg ikke fått med meg :)
Satt noen dato?
Tror nok den brudekjolen blir kjempe fin. Moro å ha noe som ingen andre har også kan du få den akkurat som du vil [:)] Gleder meg til å se den

ORIGINAL: Marilu

Satt noen dato?
Tror nok den brudekjolen blir kjempe fin. Moro å ha noe som ingen andre har også kan du få den akkurat som du vil [:)] Gleder meg til å se den

25.juni neste år. Dagen etter bursdagen til Olve[:)] Håper alt er bra med deg og dine!

ORIGINAL: Pliiingrid

ORIGINAL: Marilu

Satt noen dato?

25.juni neste år. Dagen etter bursdagen til Olve[:)] Håper alt er bra med deg og dine!

å så spennende.Gratulerer så mye! Alt er bare bra her.. Livet som 2 barnsforeldre er mer travel enn det jeg trodde,men vi koser oss utrolig mye [;)] Dere har det bare fint? Hilse Snorre så mye [:)]

Ååååå, så spennende da[:)] Gratulerer med giftemål, kan tenke meg kjolen kommer til å bli kjempe fin[:)]

ORIGINAL: theskj

Oioioi så spennende[:D][:D][:D][:D][:D]
Gleder meg til å se[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp