Har bestilt meg bikini fra Victoria`s secret

*aischa*

Forelsket i forumet
Den var kjempefin!!![:D]

ja, håper den blir fin på. ser ut som den kan dytte opp saker og ting som kanskje har blitt litt slappe i løpet av året som har vært[:)] bestilte den i lilla jeg da.

Fin den var! [:)][:)]

Personlig har jeg aldri vist meg i bikini og kommer aldri til å gjøre det heller [;)]

ORIGINAL: Bambling

sign

Så fin den var, den kunne jeg godt tenkt meg jeg og, må bare gå ned 15 kg til, så kanskje jeg tør å vise meg i bikini igjen :)

ORIGINAL: *Snoopy*

Så fin den var.[:D]Heldig du som våger og gå i bikini da!

ORIGINAL: Høstmama06

Så fin den var, den kunne jeg godt tenkt meg jeg og, må bare gå ned 15 kg til, så kanskje jeg tør å vise meg i bikini igjen :)

jeg har 10 kg å gå ned før jeg er der jeg var før jeg ble gravid, satser på at 30 day shred ordner opp så jeg kan bruke bikinin på babysvømming om en mnd[8D]

starta i dag og jeg er skjelven i amer og ben, så jeg er superoptimist akkurat nå[:D]

ORIGINAL: *aischa*

ORIGINAL: Spent24

kuul[:)] Jeg har såå lyst på denne..

http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=OSSWMMKISTY&cgnbr=OSSWMMKISTY&rfnbr=6987

det kom opp så mange forskjellige! men mange fine der ja, er det den svarte toppløse du skal gå for da eller?[8D][8D]

Haha, å ja.. mente en av de svarte badedraktene med push up.. den var kjempefin[:)] Men kan tenke meg "håndtakene" blir ekstra synlig i en sånn badedrakt,så de må bort først[:)]

Har en  lignende fra vic secrret, holder alt fint på plass.. hehe[:)]
Begynner også på shred i dag, fyyh ser tungt ut da!! Men bikinikropp er fin motivasjon [:D][:D]

ORIGINAL: Ophelia

Den var kjempefin!!![:D]

Den var kjempefin[:)]
Kanskje jeg også må se litt på sidene der om jeg finner en jeg vil ha[8D]

ORIGINAL: Missi_85

Begynner også på shred i dag, fyyh ser tungt ut da!! Men bikinikropp er fin motivasjon [:D][:D]

var den liten i størrelsen? sitter og lurer på om jeg har vært litt for optimistisk med valg av størrelse[8D]hehe

ja, det var ganske tungt, alt jeg har gjort etter den lille treningsøkten i dag har vært litt tyngre enn vanlig[:)] men det er jo et godt tegn og viser bare at det virker[8D]

Må man betale mye i sånn moms (?) når man bestiller fra VS? Eller kommer det ann på hvor mye man kjøper for? Har så lite peiling på å bestille fra utlandet.

ORIGINAL: *aischa*

ORIGINAL: Missi_85

var den liten i størrelsen? sitter og lurer på om jeg har vært litt for optimistisk med valg av størrelse[8D]hehe

ja, det var ganske tungt, alt jeg har gjort etter den lille treningsøkten i dag har vært litt tyngre enn vanlig[:)] men det er jo et godt tegn og viser bare at det virker[8D]

Jeg bestilte M, kjøpte den da jeg var gravid[8D] Bruker 36/38 til vanlig. Overdelen satt som et skudd, men trusa var maange hakk for stor.. Så blir nok å bestille S i år [:)]

Back
Topp