Har bestilt legetime nå...

Smiley80

Forumet er livet
Skal til samtale med legen på torsdag angående at vi sliter så med å bli gravide denne gangen...
Kjenner det begynner å slite litt på humøret i perioder, og skal bli godt å få lette litt på trykket.
Er litt spent kjenner jeg. Regner med og håper på å få henvisning videre til undersøkelse for å sjekke at alt er som det skal med hormoner/livmor/eggledere osv. i første omgang, så får vi ta det derfra...Så må vel gubben "til pers" også tenker jeg [;)]

Så jenter...ønsk meg lykke til [:)][:)]

Uff, så leit at dere sliter..
Greit og ta en sjekk!

Masse lykke til!!

x- det som krysses kan for at dere skal få det til så fort som mulig!
klem

får håpe dere får hjelp og at spiren sitter snart.
masse lykke til!

Lykke til ! Håper dere får god hjelp ! Vi har vært gjennom slike undersøkelser 2 ganger og fikk begge gangene beskjed om at vi ikke ville klare å bli gravide uten prøverør.. Alle de tre gangene vi har vært gravide har vi fått til på egen hånd , så det er håp :-) Sender deg en god klem !

håper den snart sitter igjen, men siden dere har skjønne oliver og du har vært gravid etter det så er dte nok ikke noe galt med noe av dere, kanskje bare litt hormonkrøll som jeg hadde med Tobias [:)] lykke til

Takk for gode ord [:)] Kjenne jeg slapper av litt mer nå for nå er legetimen unnagjort, og jeg skal straks på jobb.
Vi blir henvist videre, men legen hadde god tro på at dette kom vi til å klare på egenhånd, men ville gjerne at vi fikk tatt litt tester og GU, mannen skal ta test han også for å utelukke noe der. Kjenner jeg er litt roligere til sinns nå, hjelper å prate litt om det også.

Byttet jo fastlege i sommmer pga jeg ikke likte måten jeg ble behandlet på (liten empati) hos min forrige mannlige fastlege.
Var første gangen jeg var hos min nye kvinnelige fastlege nå, og kjemien var veldig god heldigvis, kjempetrivelig dame som tok oss på alvor [:)]

*puster lettet ut og fatter nytt mot*

Så godt å høre[:)]
Håper dere snart får en spire som vil bli der sånn ca 9 mnd[:D]
Jeg håper så for dere at det blir snart. Vet så altfor godt hvordan det er å gå sånn. Er jo en grunn til at det er nesten 10 år mellom alle min. Håper dere slipper å vente så lenge.
Stor klem[:)]

Mange lykkeønskninger om at en liten spire snart sitter[:)] Tenker maaaasse på dere! Stor klem

Back
Topp