Har bestilt 1. jordmor time :D

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Da har jeg ringt til helestasjonen og fått min første jordmortime, som blir 12.mars :)
Men, er ikke det litt tilig når jeg er andre gangs? er jo bare ca 7uker da :confused:

Var helsesøster som satte opp timen, og jeg sa at "jeg nettopp har testet positivt, og er ikke så langt på vei, og det er ingen hast, sett meg når det er mest vanlig "

Men gjør ikke meg noe ;) gleder meg, blir mer virkelig når man får svangerskapspapirene :D :D
 
Jeg tenkte å gå i uke 8-9 ca :)
 
Spennende :D Hva er forskjellen på det man gjør hos jordmor og fastlegen? Jeg har time hos fastlege 8 mars :)
Kan man velge selv hvilken jordmor man skal ha? Trodde det var fastlegen som henviste til en jeg!
 
Spennende :D Hva er forskjellen på det man gjør hos jordmor og fastlegen? Jeg har time hos fastlege 8 mars :)
Kan man velge selv hvilken jordmor man skal ha? Trodde det var fastlegen som henviste til en jeg!
Bare ringte t jordmoren jeg hadde sist. Ringte rett til henne i første svangerskap og :D
I mitt tilfelle synes jeg at jordmoren kunne mye mere om svangerskap, følte jeg fikk bedre svar av henne enn lege. Mere koselig og på en måte., å ikke sitte på et stressende legekontor:p men må uansett til legen for å ta div prøver underveis og ;)
 
skal ringe legen på mandag og søke fødeplass. vil IKKE på asker og bærum denne gangen
 
Hei.) Når tid er pleier man å ha første kontrollen hos legen? Husker ikke fra forrige gang, eneste jeg husker er at jeg var hos jordmor for første gang i uke 16:)
 
Hei.) Når tid er pleier man å ha første kontrollen hos legen? Husker ikke fra forrige gang, eneste jeg husker er at jeg var hos jordmor for første gang i uke 16:)

Det vet ikke jeg heller, derfor jeg sa at de skulle bestemme timen ut ifra hva som er normalt, og fikk i svangerskapsuke 7, og tror ikke at det er så normalt :p
Men er bare å ringe legen, så får du sikkkert en dato ;)
jeg ringte tilig, pga jeg ville ha samme jordmoren som sist, og timene fylles fort opp ;)
 
tror første legetime er rundt uke 12 er det ikke?
 
Jeg skal ha første time hos lege i neste uke, og til jordmor om tre uker. Stresser ikke like mye med lege/jordmortime som med første graviditeten kjenner jeg. Godt å føle seg litt roligere :)
 
Det vet ikke jeg heller, derfor jeg sa at de skulle bestemme timen ut ifra hva som er normalt, og fikk i svangerskapsuke 7, og tror ikke at det er så normalt :p
Men er bare å ringe legen, så får du sikkkert en dato ;)
jeg ringte tilig, pga jeg ville ha samme jordmoren som sist, og timene fylles fort opp ;)

Ok, kanskje jeg bare skal ringe og høre jeg også, spesielt med tanke på jordmor:)
 
Back
Topp