har bestemt oss

x1x*isa*

Forelsket i forumet
starter med pergotime på torsdag...

ingenting skal stå i veien for det største ønsket vårt, som me har "jobbet" hehe for så lenge, men seriøst altså, har vert til utredinger og kommet så langt, så me velger å fortsette[:)]

Tusen takk for all god støtte på den andre linken!
dere har virkelig hjelpt meg til å tenke klarere, når situasjonen vart vanskelig, det er den fortsatt, men dette skal me klare uansett.
Hadde ikkje min mann jobbet offshore så hadde det vert enda tøffere situasjon, men då hadde me heller ikkje hatt mulighet til å ta opp eit så stort lån ekstra for å hjelpe.

Og me har all verden med kjærlighet og trygghet å gi eit barn[:)]

Eg fekk eit spørsmål i går, som gjorde meg veldig glad.
Eit vennepar og bror til min mann faktisk, som har leitet etter dagmamma lenge, men ikkje funnet noken som passet, og så hadde då svoger foreslått meg[:)] for han veit at eg er flink med barn[:)]
så kanskje eg skal passe henne frå desember av, fordi mora skal ta nokre fag på skole[:)]
blir berre nokre timer tors. og fre. , men vart så glad for å bli tenkt på eg då[:)]

Jo, nå fikk du til! [;)]

Plages av og til jeg og, men der kreves det bare tålooooooodighet. Kjedelig![&o]

endret det til det eg ikkje fekk til å sende i stad[:)] no fekk eg det til hehe[:)]

Så flott, er så mye enklere når avgjørelsen er tatt. Synes ikke dere skal gi opp deres drømmer pga ytre omstendigheter.
Og det å passe barn gir deg jo noe annet å tenke på om dagen. Er det ikke aktuelt å jobbe som dagmamma uansett? Det kan jo være noen som jobber turnus og ikke trenger dagmamma 5 dager i uken.

Det er bra Isa!!! Dette blir spennende da!!! Håper ikke du får for mange bivirkninger av pergotimen... Jeg har ikke fått det...
Lykke til!!!

har jobbet som dagmamma før itillegg til at eg var leder i ein barnepark, men eg har gått til behandling dette året, men føler meg klar for å jobbe igjen no[:)]

men tenker også litt på omskolering, iallefall noken kurs via aetat, for eg har ingen utd. ang det å jobbe med barn, men har ein del erfaringer alikevel då[:)]
noke kurs som går på det pedagogiske, eller det å få jobbe med vansligstillte barn, eller ved barnevernet..

berre noken tanker dette då..elsker å jobbe med barn iallefall[:)]

Det var bra.[:D]
Lykke til med prøvingen. Får satse på at det ikke tar så lang tid før spiren sitter[:D]

Mange klemmer fra nina[;)]

min mann er kun ute 14 dager, og kjem tilbake akkurat i rett tid[:)]

Ønsker dere masse lykke til[:)]

Så bra da[:D] Krysser fingrene for at dere lykkes, det fortjener dere[:D][:D] *klem*

takk takk[:)]

overskrifta her vart feil..hmm..prøvde å endre den i starten her men..

HURRA!!
Er sikker på at det var riktig avgjørelse[:D]

[:D]MASSE LYKKE-TIL-KLEMMER
FRA MEG OG "LILLE PLING"![:D]

du er no god du fiorelina vennen!![:D]

masse lykke til...
kjærlighet og omsorg er det viktigste men kan gi et barn...
kos deg med å passe barnet til vennene deres, det sies jo at kontakt med barn skal gjøre det lettere å bli gravid!
stå på!!!
Du virker som en fantastisk snill person, ikke alle hadde gjort noe sånt for andre![:D]

så flott da isa-mor [:D]

regner med at det meste er på plass nå da [;)] Håper indelig det da [:D]

Masse klemmer

ORIGINAL: ~Fiorelina~

HURRA!!
Er sikker på at det var riktig avgjørelse[:D]

[:D]MASSE LYKKE-TIL-KLEMMER
FRA MEG OG "LILLE PLING"![:D]

signerer denne jeg!!! siden jeg ikke helt skjønner fancy ting her ennå!!!!

detta går bra berta å det er absolutt best å tenke på seg selv også så har dere noe å glede dere til!!! trenger ikke all verden med penger det koster med barn men det er ikke noe must med masse penger!!
det har ikke jeg å vi klarer oss fint!!!

masse klemmer fra sander, tælpen og meg!!!!

Gratla så masse til dere.
Var kjempe gøy å høre [:D]
Stor klem

Så bra Isa!! Helt sikker på at dere kommer til å bli topp foreldre når spiren først kommer. Penger betyr veldig lite så sant man har nok til å klare seg.

Gleder meg til å lese nyheten om at det har klaffa om en stund [;)]

Back
Topp