har bestemt oss

sstine

Elsker forumet
ENDELIG har vi bestemt oss,jeg skal slutte på p-pillen etter dette brettet nå.[;)]
men har et spm,jeg går på skole nå.er ferdig i juni,er det sånn at jeg også får penger av lånekassen etter endt studie?
grunnen til at vi slutter med prevensjon nå er fordi at jeg da rekker å gå ferdig skolen før det kommer ut en[:)]
har hørt noe om atman får penger i 6mnd etter endt studie,hvis det er graviditet,men er langt ifra sikker på dette.
håper noen av dere vet noe om det,må vel ringe dem uansett,men vil høre hva dere tror og mener om saken.
på forhånd takk.og vil bare si at jeg setter kjempe stor pris på dere,og all støtte og fine svar.
klemmer fra stine[:D]

Ja, jeg også har hørt noe om det... For vet det er mange som blir gravide i løpet av siste året på høgskolen for eksempel, og får studielånet liksom, eller noe... Men ring og hør for sikkerhets skyld.

Ville bare ønske lykke til jeg[;)]

Hei. Har ingen anelse om det du spør om, ville bare si at det er en hyggelig avgjørelse dere har tatt! Lykke til![:D]

tusen takk for det du!
takker og bukker hehe,vel må jo bli gravid først da hehe

tusen takk for det[:D]
ja gleder oss til å prøve vi,blir kanskje litt trang plass her hjemme,men det skal vi klare[:D]
klemmer fra stine

Alt går tror jeg,bare man vil[;)] Kan jeg spørre hvor gammel du er? Blir spennende tiden fremover nå.... Om noen få måneder, kanskje 1 eller 2, har du en liten spire......Koselig!

jepp kjempe spennende.er bare 20 år,blir 21 i mars.men har villet dette et år nå,men viktig å få seg en liten utdannelse ihvertfall.samboeren min er 27år,vi har vært sammen i 3 år,han har en jente på 3.1/2 år.så har llitt erfraing derfra.har elsket unger hele livet,og av en eller annen grunn har også de elsket meg hehe.men er jo bare moro det da.
jeg og går rundt å sier at man klarer det man vil.men leiter etter en butikkjobb jeg nå da,for å få litt ihvertfall når jeg får permisjon.
litt er bedre enn ingenting.
vet ikke om fruktbarhet er arvelig jeg,hvis det er det,skal det gå fort.mamma er fryktelig fruktbar hehe[;)]
klem

Ja, men da håper vi det har gått i arv....
Alt ordner seg nok skal du se...

Klem[;)]

ja gjør alltid det[:D]
får heller glede oss overdet vi har,enn klage over det vi ikke har.
du da altbra?

tusen takk!
gjør det det? ærsj,vel er i utdanning,men vil da få barn når jeg er ferdig der.man har gått gravid der da[;)] forandrer det noe?

Da må du satse på at du føder en uke for tidlig! Da er du fremdeles under utdanning (så sant du blir gravid med en gang da)

heh ja får satse på det.vel jeg fant det ut jeg ogat jeg ikke får penger med mindre jeg er student,vel kanskj ejeg skal slutt enå. men dumt å få barn midt i eksamenstida,men kommer den så kommer den hehe.er jo kos uansett,og er jo bare å ta eksamne opp igjen.ikke sikkert at det blir sp lett,men skal nok klare det og.
hehe tusen takk for svar dere er så snille.men får semhva som skjer.
har noen avdere vært i lignende situasjon eller?

He he, gått litt fort i svingene kanskje?

jepp gjør det.får vente å se nå da hva som skjer

[:D]Gratulerer med en stor, viktig og spennende avgjørelse![:D]

skulle helst ha håpet å bli gravid igår jeg hehe. er så spent,samboer ble litt sint nå som vi fant ut at vi ikke får penger for da blir det litt knapt.er ikke bare bare å få jobb heller,har jo ikke noen erfaring fra butikk fra før

Sparer jo pengene på pilla da.. [;)] og evt røyk/alkohol [;)]
(Der sparer vi ingenting, da.. men noen gjør det kansje?)

Dessuten blir det gjerne andre ting som prioriteres enn det dere bruker penger på nå?
Slik har det iallefall vert for oss, så langt, og ungen vår er jo ikke født ennå[:D]

det er sant!
vel vi røyker ikke noen av oss,pilla er ikke mye penger.får leite etter jobber overalt

Men Sstine, kan du ikke melde deg opp til noen fag i høstsemesteret neste år? På den måten er du jo fremdeles student når evt. barnet kommer?

Back
Topp