Har bestemt oss for vogn TFK :) Men hva med stelleveske?

CHB89 :)

Andre møte med forumet
Er det noen som kan anbefale en stelleveske? :-) Jeg er helt ny på dette området, og lurer på hva jeg bør ta hensyn til av valget? Synes det er så mange å velge i.
Var på Babyshop i går å fikk demonstrert vogn. Vi falt for TFK trehjuls vogn :) Først ville vi ha simo, den er jo så fin å se til, og virke så kompakt å lun.. MEN så er det denne tyngden og plassen.

Det er jo et hav av stellevesker der ute, jeg endte opp med å kjøpe en av venninna mi...en Basson Grand Lux stelleveske, ga 200 for den og den koster 698,- ny. Brukt i toppen 1 mnd.

Jeg har sett mange snasne på ebay, så kan nok hende jeg kjøper et par til om jeg ikke klarer å kontrollere meg :P

Jeg har også tfk, fant bare en stelleveske på finn! Jeg har brun tfk så fant en veske som passer til! Det var av merket jujubee eller no, koster i utgangspunktet over 1000 kr og det er uaktuelt for min del, betalte 500 for den brukt og den var i fin stand:) finn.no er lurt :)

Hvorfor har jeg ikke komt på finn.no og ebay.... haha :thumleft Jeg får se litt i utvalget de har på de sidene der! tusen takk for tips :)

Vi har også bestilt tfk, men falt ikke for tfk stelleveska. Men kom over ei på bare barn her i byen, men så ikke på navnet, kun prisen :p
Og ikke finner jeg den på nett heller, så mitt tips er å se deg rundt :) Og tenk på plass til bleier, klesskift, ditt eget stæsj (lite praktisk med to vesker:p) bl.a. Jeg må i tillegg tenke på at mannen også skal bruke den :)

Jeg har funnet noen stellevesker på ebay som jeg vurderer. Fant også en stelle sekk der som sambo ville ha ( han vil ikke gå ute blandt folk med veske). Må bare bestemme oss for type vogn og farge først. Men det er sinnsykt mye stellevesker å finne på ebay.

Eg kjøpte TFK stellebag, vogn og det meste på nettet frå Tyskland. Stelleveska er veldig fin, synst eg da og stor og praktisk, med eit lite stelle/ liggeunderlag, men det er kanskje vanlig ;)
www.kiddies24.de.

Back
Topp