har behov for litt råd

Vanskelig situasjon du er kommet i! Trist din søster sier slikt når du faktisk har vært der for ho!!

Skjønner det er kjedelig å evt flytte men kanskje det er best for dere alle??

Vanskelig situasjon du er kommet i! Trist din søster sier slikt når du faktisk har vært der for ho!!

Skjønner det er kjedelig å evt flytte men kanskje det er best for dere alle??

Ja jeg tror faktisk det, og heller mer å mer mot å flytte;) men samtidig føles det litt slitsomt å begynne prosessen:wacky::p samtidig tror jeg d ville være utrolig befriende å få bo et annet sted:D

Ja jeg tror faktisk det, og heller mer å mer mot å flytte;) men samtidig føles det litt slitsomt å begynne prosessen:wacky::p samtidig tror jeg d ville være utrolig befriende å få bo et annet sted:D

I en overgang vil det nok være slitsomt og kreve litt men på sikt vil det nok være godt...

Sender en god klem til deg :-)

Tror en ny start er bra for dere. Kom dere vekk fra disse folkene som ikke vil dere noe godt. Et nytt sted kan gi dere nytt nettverk og dere kan få lov å tenke på dere selv og ikke disse dårlige menneskene.

Tror en ny start er bra for dere. Kom dere vekk fra disse folkene som ikke vil dere noe godt. Et nytt sted kan gi dere nytt nettverk og dere kan få lov å tenke på dere selv og ikke disse dårlige menneskene.

Ja føler det vil gjøre oss godt:D men er på en måte ikke helt klar for å starte prosessen med å finne en plass å bo, flytting, salg av huset og slik:eek: føleå så masse ut. Så har vi jo så veldig lyst til å bare begynne med babylaging nå:love017 starter vi flytting er jo d sikkert best å vente litt med baby. Vertfall for å unngå slik stressa småbarnstid, som vi hadde med minstejenta da vi bygde huseto_O her ligger jo alt til rette for å få baby nå:) bortsett fra konfliktfylte familierelasjoner rundt oss:hungover: Off hvordan bestemme seg?:anyone

Hva med å tenke på dere som familie og gjøre det som er best å gjøre for dere? Da mener jeg at dere skal heve hodet og få det barnet dere ønsker. Så kjedelig det er om denne konflikten skal påvirke deres beslutning om barn! Hadde jeg vært dere hadde jeg ønsket å flytte for barnas skyld samtidig som jeg ikke ville latt familien hindre barna mine i å få et søsken. Tenk så bra det blir når dere kommer gjennom denne tiden og kan ha 3 barn og frie omgivelser! Skjønner at det er tungt forresten, og ønsker dere lykke til! :-)

Hva med å tenke på dere som familie og gjøre det som er best å gjøre for dere? Da mener jeg at dere skal heve hodet og få det barnet dere ønsker. Så kjedelig det er om denne konflikten skal påvirke deres beslutning om barn! Hadde jeg vært dere hadde jeg ønsket å flytte for barnas skyld samtidig som jeg ikke ville latt familien hindre barna mine i å få et søsken. Tenk så bra det blir når dere kommer gjennom denne tiden og kan ha 3 barn og frie omgivelser! Skjønner at det er tungt forresten, og ønsker dere lykke til! :)

Takk for svar:) vi har nå fått tatt oss tid å få prata godt om situasjonen vår. Vi føler vi ønsker å få ferdig de uferdige prosjekta her i huset, ting som vi har gledet oss til å gjøre noe med lenge. Samtidig vil vi få det barnet vi ønsker oss å vi er klare for å sette igang prøvingen:love017 så kobler vi ut de dårlige relasjone ne og setter grenser for hva vi ønsker å være med på. og nå ha kun 100% fokus på vår lille familie og hva vi ønsker:happy: vi vil også reise en del å kikke etter nye plasser å bo å gripe muligheten for flytting så snart den byr seg:D nå er vi klare for nye og lysere tider:love7

Takk for svar:) vi har nå fått tatt oss tid å få prata godt om situasjonen vår. Vi føler vi ønsker å få ferdig de uferdige prosjekta her i huset, ting som vi har gledet oss til å gjøre noe med lenge. Samtidig vil vi få det barnet vi ønsker oss å vi er klare for å sette igang prøvingen:love017 så kobler vi ut de dårlige relasjone ne og setter grenser for hva vi ønsker å være med på. og nå ha kun 100% fokus på vår lille familie og hva vi ønsker:happy: vi vil også reise en del å kikke etter nye plasser å bo å gripe muligheten for flytting så snart den byr seg:D nå er vi klare for nye og lysere tider:love7

Så bra dere har fått snakka om det :-) masse lykke til videre!!

Back
Topp