har begynt på 30 days

x1xlille umulius

Gift med forumet
og på 6 dager har jeg gått inn 7cm rundt magen[:D][:D]
im happy[:)] hadde ikke store troa.. men kan se det skikkelig
godt på siden[:D]

oj så bra... har akkurat begynt på dem.. tok første dose i går... og det gir jo litt motivasjon å se det virke for andre!! :) Du må si kordan det går når du er ferdi om 30 daga :) lykke te videre :)

så bra[;)] Jeg hadde god effekt jeg og..skal ta en ny kur om ikke så lenge tror jeg..må bare snakke med legen om det er falrig å ta mens man prøver.

og hva er det for noe[8D]

Har du endret på noe annet i livsstilen din da? Lurer litt på det selv også[:)] Men har hørt så mye forskjellig!

ORIGINAL: dripdrop

Hvor før man kjøpt det og hva koster det? [:)]

vita og helsekost[;)] 299 eller 399[;)]

ORIGINAL: Choice

Har du endret på noe annet i livsstilen din da? Lurer litt på det selv også[:)] Men har hørt så mye forskjellig!

svarer jeg også[:)] jeh spiste som normalt,men trener annenhver dag.

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

Okei [:)]
Virker det a? eller må man legge om hele kostholdet sitt osv?

Okei [:)]
Virker det a? eller må man legge om hele kostholdet sitt osv?

jeg gikk inn 17 cm rundt magen..trener annenhver dag,men spiser normalt.[;)]

Men trente du fra før av? Og var du stor fra før? Altså, S, M, L, XL osv? Hehe.. uff.. personlige spørsmål, og du må IKKE svare[:)] Bare tenker på forutsetningene mine her[8D]

(som svar på *bekkibjarnoll*)
Rapport | Innlegg nr.: 11

SV: har begynt på 30 days - 21.03.2009 22:21:43

*bekkibjarnoll*
Super medlem

Medlem siden: 26.02.2007
Jeg er fra: BERGEN!!!
Status: ikke pålogget quote:

quote:

quote:

Hvor før man kjøpt det og hva koster det?

vita og helsekost 299 eller 399

Går man fort opp igjen når man er ferdig med 30 days???? Jeg trener 1-3 dager i uka,kommer an på hvordan jeg jobber!

Men trente du fra før av? Og var du stor fra før? Altså, S, M, L, XL osv? Hehe.. uff.. personlige spørsmål, og du må IKKE svare[:)] Bare tenker på forutsetningene mine her[8D]

trente fra før av[;)] er 162 høy og veier 70,5 kg vil helst ned til 62[:)] bruker M-L i klær[;)]
(mente veide da jeg begynte på de!) vet ikke hva jeg veier akkurat nå for vektne funker ikke,må inn til mamma for å veie meg[8D]

ORIGINAL: Stine_23

(som svar på *bekkibjarnoll*)
Rapport | Innlegg nr.: 11

SV: har begynt på 30 days - 21.03.2009 22:21:43

*bekkibjarnoll*
Super medlem

Medlem siden: 26.02.2007
Jeg er fra: BERGEN!!!
Status: ikke pålogget quote:

quote:

quote:

Hvor før man kjøpt det og hva koster det?

vita og helsekost 299 eller 399

Går man fort opp igjen når man er ferdig med 30 days???? Jeg trener 1-3 dager i uka,kommer an på hvordan jeg jobber!

jeg har ikke gått opp igjen,har bare forsatt å gå nedover[;)]

tror ikke jeg har gått noe ned i vekt. bare inn i cm..
har ikke forandra på kostholdet. men jeg er ikke godte sjuk lenger[:D]
om det har noe med 30days å gjøre veit jeg ikke..
tar den oxy(?)tarm også.... [:)]

trente fra før av[;)] er 162 høy og veier 70,5 kg vil helst ned til 62[:)] bruker M-L i klær[;)]
(mente veide da jeg begynte på de!) vet ikke hva jeg veier akkurat nå for vektne funker ikke,må inn til mamma for å veie meg[8D]

Åh, men da var du jo fin fra før av daaa..! Jeg er like høy som deg og veier 10kg mer[:(] 
Så på hjemmesiden at man burde holde seg unna sukker og stivelse.. Vet med meg selv at slike "slankekurer" hvor man må holde seg unna noe eller shaker og sånne ting.. det funker ikke på meg. Heller alt med måte! Og jeg skulle hatt noe som ga meg et puff liksom! Vil så gjerne bli sunnere og slankere!

Back
Topp