Har begynt og blø:(

michella

Forelsket i forumet
Begynte og blø på morgenen.. Men føler ikke helt dt er sånn som sist når jeg mistet.. Men vi får se.. Det verste er at sist jeg mistet i påsken var jeg på hytta og nå er vi får første gang på hytta igjen siden påsken så skjer dt igjen.. Har verket i magen i noen dager og hatt litt mensen smerter.. Hva hadde dere gjort? Har dt kjempe kjipt nå.. Bare lyst og finne ut hva det er...

Huff, vanskelig å si hva det kan være. Men det trenger jo ikke være noe farlig :) Ville ringt legen på mandag. Tror ikke det er mye annet å gjøre desverre :( Hvor mange uker er du da?

når dette skjedde i mitt første svangerskap dro jeg på legevakten, og de hørte etter babyen med sånn... jordmordings. De sa at hvis de ikke fant noe kunne de sendt meg på føden for UL, selv om jeg bare var 14-15 uker på vei... hvis du er veldig nervøs så er i hvert fall det en mulighet.

huff ikke gøy å blø, håper at det ikke er noe galt med babyen, og masse lykke til.

Huff, håper virkelig at det bare er en ufarlig blødning. Jeg hadde ringt legen/legevakt/jm for å høre, husk å nevnte forrige svangerskap - kanskje du får større mulighet til UL. Sender deg en styrke-klem <3

Huff så kjedelig. Krysser fingrene hardt for at det er ufarlig og at den lille spiren kloerer seg fast!
Ring legevakten eller vent til mandag og ring legen. Så får du kanskje noe gode og oppklarende svar.

Lykke til.

Håper det ikke ender i abort. Klem til deg

Huff. Skjønner at det ikke er noe gøy å oppleve. Blør du mye eller lite? Jeg ville ringt til legevakten og forklart situasjonen (si at du er kommet til uke 13!). Det gjorde jeg når jeg blødde under første svangerskap (var kommet til slutten av uke 11). Forklarte da at jeg blødde mye og at det gjorde litt vondt. Kom inn på legevakten veldig raskt. Fra legevakten fikk jeg henvisning til UL samme dagen (vanligvis må man vente til dagen etterpå, men det var heldigvis ledig den dagen).
Dessverre fikk jeg ikke noen gode nyheter på UL og dagen etterpå mistet jeg :-(

Husk at mange opplever ufarlige blødninger i svangerskapet. Skal krysse fingrene for at alt er bra med den lille.
Lykke til !! Klem til deg.

Offa :S    Ikke noe kjekt å begynne å blø, man blir så lei seg og man tenker ikke på noe annet enn håper att alt er som det skal og att der ufarlig. Jeg begynte å blø i uke 10, blødde ut ei truse, og tre nattbind, så måtte bytte kle fordi det rann utover bindet/trusen også, og seff satt på do en stund så det rann ut blod der også. Men så stoppet det. Hadde ingen smerter. Kjente et lite stikk på en siden og det var alt, men det gikk oer så fort blødningen sluttet. Fikk time hos sykehuset dagen etter og TROR DU IKKE DET ATT DER VAR DET FULL AKTIVITET INNI MAGEN. Å HJERTET SLO SÅ FINT OG DEN HADDE FÅTT ARMER OG BEN. Og det var ingen tegn til og heller ingen modning av livmorstappen. Så alt var bare PERFEKT! Å gud så jeg gråt. De så hvor blødningen kom i fra og den var helt ufarlig, og de mente på att det kunne faktisk være en liten mens, og det var ikke unormalt. Så det trenger ikke å gå galt. Krysser fingrene for att alt er som det skal :) Klem 

Ring legen på mandag og hør uansett om det gir seg eller ikke, har du vært på UL eller fått høre hjertelyd tidligere i graviditeten?Lykke til iallefall, ikke noe kjekt å blø, jeg har blødd litt sporadisk siden 3 uker, men inni magen min er det fullt liv, fikk beskjed av legen å ringe så jeg kunne få en UL viss blødninger fortsatte utover 2.trimester.

Uff, skjønner at blødninger er veldig skremmende.. jeg har dessverre ingen erfaring med det selv, men jeg håper at du får an avklarende UL og at alt står bra til! Du har jo kommet såpass langt i svangerskapet at blødninger kan forekomme uten at det er noe veldig alvorlig.. håper jeg!
Lykke til

Uff:(krysser fingrene for deg og at alt står bra til;)) dra til lege og få ultralyd kan ikke gå og vere bekymra og redd!d er ikke bra for bebisen! Og heller ikke noe kjekkt for deg..lykketil klem:)

Sniker fra desember 09 og før svangerskapet.

Vil bare si at det ikke trenge å være noe galt, jeg og blødde litt inder svangersakpet sist, men alt var fint:)

Krysser fingrene for at alt er bra!

Hei:-)ville ringt legevakten og forklart at du har mistet før og dratt innover.Du er jo kommet til uke 13 og..Det trenger ikke å være noe galt,-men jeg ville fått sjekket det opp slik at du får roet deg.jg har nå blødd til og fra i  3 uker nå,-men alt er fint med den lille.Var sist på ul i går..Så dette er første gangen det synes å gå bra for mg md blødninger.Hos meg kommer blødningene fra livmorstappen.De tar utvendig ul nå,men det kan hende de tar innvendig for å sjekke hvor blødningen kommer fra.Ønsker deg masse lykke til,-og håper inderlig at alt går bra:-)

sender en klem.

hei :) Huff.. skjønner at du er kjempe bekymra.. :(

men det er absolutt ikke sikkert at det er noe farlig.. husker jeg leste at ca seks av ti gravide opplevde lite eller store blødninger under svangerskapet, uten at det var noe farlig. så det er vist veldig vanlig..

krysser fingrene for at det er noe ufarlig :) jeg hadde uannsett ringt legen til mandagen og tatt en hcg prøve for å se om hormonnivårene er fortsatt høye.

Back
Topp