Har begynt nedtellingen ;)

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
119 dager
Eller 17 uker
Eller litt over fire mnd :p

Føler det er en evighet til ;)
Flere som synes det går litt tregt akkurat nå?? Har termin så seint i juli at jeg føler jeg henger laaaangt bak :p
 
Føler ikkje det går seint, syns helst det går litt for fort..! :p
Har termin i slutten av juli eg og, så følelsen av å henge etter har eg og ;)
 
Føler ikkje det går seint, syns helst det går litt for fort..! :p
Har termin i slutten av juli eg og, så følelsen av å henge etter har eg og ;)
Hehe. Er vel kanskje fordi jeg får heime og føler alt bare er på vent ;)
 
Hehe. Er vel kanskje fordi jeg får heime og føler alt bare er på vent ;)

Går heime eg og ;) men dagene flyr fordi om :p sikkert mye for eg har en aktiv 1 åring heime og ;) + en 2,5 åring som e i bhg om dagene :)
 
Jeg teller ned til permisjon! Å som jeg gleder meg! 10—11 uker igjen<3
 
Går heime eg og ;) men dagene flyr fordi om :p sikkert mye for eg har en aktiv 1 åring heime og ;) + en 2,5 åring som e i bhg om dagene :)
Har bare store barn som er på skole og SFO :p så er alene hele dagen hehe.
 
97 dager igjen!

Synes det går veeellddiigg tregt nå..
 
Syns det går relativt bra fremover. Hatt dager som nedtelling på tickeren siden det var over 200 dager igjen, så har sett fremgangen. Går fortere enn sist fordi jeg har mini å passe på.
Men hjelper kanskje på å være tidlig i mnd. Føler jeg henger litt etter på juni når jeg er sistemann til å skrive i alle nedtellingstrådene :p
 
119 dager
Eller 17 uker
Eller litt over fire mnd :p

Føler det er en evighet til ;)
Flere som synes det går litt tregt akkurat nå?? Har termin så seint i juli at jeg føler jeg henger laaaangt bak :p

Jeg er bak deg kjære venn ;) hehe. Jeg synes alt begynte å gå fort når jeg starta på jobb igjen. Plutselig gikk det fra 19 til 23 uten at jeg rakk å tenke på det. :)
 
90 dager igjen her:) føler og at tiden går ganske sakte, men samtidig når jeg tenker tilbake har det jo egentlig gått ganske fort:p
 
119 dager
Eller 17 uker
Eller litt over fire mnd :p

Føler det er en evighet til ;)
Flere som synes det går litt tregt akkurat nå?? Har termin så seint i juli at jeg føler jeg henger laaaangt bak :p

Ja det har gått såå tregt i siste! Gugg! Vil bli ferdig!
 
Back
Topp