har begynt me strøm,hehe

Helenesmamma

Elsker forumet
ja jenter nå har eg begynt med strøm og varmeteppe[:D]det e nesten det samma som bailine.begynte forrige torsdag og e nå 1kg mindre!2cm mindre rundt lårå,2cm rundt rompå,og 6cm!!!mindre rondt magen!![:D][:D]fy fader det e eg stålande fornøyde me[:D]slanke meg ved siden av selfølgelig,men eg fekk kick i dag når eg va 6cm mindre rundt magen.så då va det bare rett hjem på tredemøllå igjen[:D][:D]
dette anbefale eg på det sterkaste.bler og smørt inn me ein vanndrivande krem,har forsatt litt vann i kroppen,og eg merke det e mye mindte nå[:D]

og i dag klarte hu og lokka på meg ein grønne te og som ska virka vanndrivande.og den smakte veldig godt faktisk[:D][:D]

Oy.. litt av noen tall du kom med. Helt inponert jeg. Må være kjempe deilig.[:)]

Hva er dette for noe? Kosta quanta?

Hvor mye betaler du for det?

ORIGINAL: O.o°•Tixxxy•°o.O

Oy.. litt av noen tall du kom med. Helt inponert jeg. Må være kjempe deilig.[:)]

Hva er dette for noe? Kosta quanta?

Weeeeeeeeeee!!!!!!!
Hva koster det????
JEG VIL VIL VIL!!!

Oj, WOW!!! For noen resultater!

Hva heter det du går på? Og hva koster det? Ble jo litt interessert må jeg innrømme!

her eg bur så har hu tilbud på det 10ganger 1995kr pluss ein gratis prøvetime[:D]det e muskelstimulator.ligge me belter rundt lår/rumpe/mage og så får eg strøm gjennom beltene.(litt vondt i begynnelsen,men deiligt når du bler vandt me det[:D])i halvtime med dette tilsvare ca 2000 situps!!lligge fysst me det varmeteppe i ca ein halvtime.

Så bra restultat, kansje skjønne du er stolt,
Er det Kestos du bruker,har selv prøv det og det funka kjempe bra.
Synnes ikke nå lenger da[;)]

Det var imponerende resultater!

ORIGINAL: °.¸¸.Gullungen.¸¸.°

Er det Balline?
nei,isje heilt det samma.tro isje en ligger under ett varmeteppe på bailine.var der i dag og,o,5kg mindre,1cm mindre rundt magen,og 1 cm te rundt livet,og 0,5 cm rundt lårå!!herregud,dette e bare heilt topp!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Helenesmamma

Er det Balline?
nei,isje heilt det samma.tro isje en ligger under ett varmeteppe på bailine.var der i dag og,o,5kg mindre,1cm mindre rundt magen,og 1 cm te rundt livet,og 0,5 cm rundt lårå!!herregud,dette e bare heilt topp!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

det er jo helt flott.. men hva heter det du gjør?? jeg sjekket med bailine nå.. oig det er sååå himla dyrt....[X(][&o]

Er det Balline?

Kan ikke du høre med hun dama du går til om hun vet av noe sånn i Oslo også?

Er det Balline?

Kan ikke du høre med hun dama du går til om hun vet av noe sånn i Oslo også?
ja,det skal eg gjøra,skal der i mårrå og

Back
Topp