Har begynt å sy luer!!

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Syns det går hardt utover luene til mini i bhg, hehe [8D] Alltid våte, bytter jo flere luer om dagen, været er så som så, slutt og regn om hverandre [:'(] Såå...nå har jeg sydd opp et lite lager, ble billigere enn å kjøpte nye, dessuten ble di kjempestilige [:D]

Og dette er første gangen jeg syr noe anna enn voksiposer

De var kjempestilige!!!

Hva slags stoff har du brukt?

Kule luer[:)]

ORIGINAL: Lillamumi

Kule luer[:)]

Ååh, de var kjempefine! [:)] Hva slags stoff er det da? 

Disse er syd i strech jersey, men har bestillt noe interlock også, det er litt mindre strech i, men kan fint sy luer av det [:D]

Takk jenter, vil bare få sagt at jeg har fått utrolig masse tilbakemld fra alle sammen, og spes bhg som syns di var sypre [;)]

ORIGINAL: Lbaby

De var kjempestilige!!!

lurte jeg også på, mener jeg har sett det elefantmønstret på lindex eller noe. de ble kjempefine![:D]

men er det bare sludd og mildvær i nord nå eller? trodde dere hadde ordentlig vinter jeg haha..

ORIGINAL: Mrs Lutz

ORIGINAL: Lbaby

De var kjempestilige!!!

lurte jeg også på, mener jeg har sett det elefantmønstret på lindex eller noe. de ble kjempefine![:D]

men er det bare sludd og mildvær i nord nå eller? trodde dere hadde ordentlig vinter jeg haha..

Uff æsj, regn, slutt, frost, mildvær, snø og masse vint om hverandre, vet jo aldri hva neste dag bringer [8D][8D]

Stoffet er kjøpt som metervare fra stoffbutikk på nett, er strech jersey [;)]

Back
Topp