Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Snuppa har begynt å knekke fremover koden... [:D] Nå har hu begynt å krype/åle.. Dra seg fremover med armene, frem mot det hu vil ha tak i..[:D] Jeg blir glad jeg [:D] hehe.. Selvom, det nå sikkert blir mye mer å passe på fremover.. [8D]
Så artig. Blir nok mye å passe på fremover nå ja, men er jo så herlig når de små lærer nye ting. Matheus har også begynt å knekke koden nå. Han åler seg litt fremover, men går ikke så fort enda.
Så artig! Flink lita jente du har[:)] Det er samme greia her nå, i dag måtte jeg for første gang redde Playstation fra hennes raske, små, nysgjerrige hender..[8D]
Spørs hvor blid faren hadde vært hvis han våknet til en Playstation som var i tusen knas, haha[:D]
Hehe ja det er gøy å se, men også ganske slitsomt. Har ikke tall på alle de gangene jeg har måttet dra snuppa unna matskåla til kattene i det siste altså... Men ho skjønner at ho eeeegentlig ikke får lov, for ho titta på meg istad før ho "snek" seg mot skåla. Må le og da... De er så søte selv om de kan være noen skikkelige rakkere! [:D]