utrolig koselig følelse og kjenne det er masse bobling i magen
Har hørt at dette er et bra tegn på at en kan føle at det er liv der og den lille er aktiv, merker det spesielt sent på kvelden
Flere andre som merker ting til liv nå? jeg er 12+4 nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan du forklare hvordan d kjennesHar kjent bevegelse siden igår kvelddeilig følelse
![]()
kan du forklare hvordan d kjennes
Jamen tipper du kjenner at livmoren og den lille er kommet over skambenet nå, du kjenner det som en ganske hard kul rett over skambenet hvis du trykker litt forsiktig .9
Nå blir jeg helt redd! Er 16 uker i morgen og når dere som er 13 har kjent det burde jo kanskje jeg kjent det og? :/ Tenk om det ikke er liv der..
Tror du kan ta det helt med ro vännen, jeg er 16 uker selv, og begynte ikke å merke noe før noen dager siden, er førstegangs gravid selv, og for oss kan det ta litt lenger tid før vi merker noe, så ikke vær redd, du vil kjenne noe du også, men ikke glem at den lille er mest aktiv på kveldstidNå blir jeg helt redd! Er 16 uker i morgen og når dere som er 13 har kjent det burde jo kanskje jeg kjent det og? :/ Tenk om det ikke er liv der..
Nå blir jeg helt redd! Er 16 uker i morgen og når dere som er 13 har kjent det burde jo kanskje jeg kjent det og? :/ Tenk om det ikke er liv der..