har begynt å kjenne masse bobling i magen!

Lindus77

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
utrolig koselig følelse og kjenne det er masse bobling i magen :) Har hørt at dette er et bra tegn på at en kan føle at det er liv der og den lille er aktiv, merker det spesielt sent på kvelden:) Flere andre som merker ting til liv nå? jeg er 12+4 nå :D

jeg er redd for å kjenne for gått etter, men ja, kjenner mini er der men er redd for å knytte meg for mye til mini siden jeg ikke vet hvordan hxn har det der inne .. men nyter alt <3

Har kjent bevegelse siden igår kveld :) deilig følelse :)

Vanskelig å beskrive skikkelig, men når det virkelig bobler så kjenner du det, er ikke som luft i magen, men kjennes som kullsyre som bobler over nederst i magen din :) du kjenner det rett over skambenet når det kommer :)

kan du forklare hvordan d kjennes

Det kjennes ut som om noe stryker meg på innsiden :p bare et lite sekund er det der. Men kjente det flere ganger på rad, og når jeg dytta litt med hånden så kom det på nytt :)

Så kjekt! Gleder meg til jeg begynner å kjenne liv :-D

E 14+3 og har kjent det nån gang allerede. Ikke daglig, men av og til. Skvatt skikkelig her om dagen av bevegelse. Artig!:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Er ikke alle som kjenner noe føre de er langt inn i svangerskapet :) når skal du på kontroll da?

men tipper du kjenner at livmoren og den lille er kommet over skambenet nå, du kjenner det som en ganske hard kul rett over skambenet hvis du trykker litt forsiktig .9

Nå blir jeg helt redd! Er 16 uker i morgen og når dere som er 13 har kjent det burde jo kanskje jeg kjent det og? :/ Tenk om det ikke er liv der..

Jeg er 16+3 og er usikker på om jeg har kjent noe. Føre jeg kjente akkurat noe nå, men er ikke sikker.

Nå blir jeg helt redd! Er 16 uker i morgen og når dere som er 13 har kjent det burde jo kanskje jeg kjent det og? :/ Tenk om det ikke er liv der..
Tror du kan ta det helt med ro vännen, jeg er 16 uker selv, og begynte ikke å merke noe før noen dager siden, er førstegangs gravid selv, og for oss kan det ta litt lenger tid før vi merker noe, så ikke vær redd, du vil kjenne noe du også, men ikke glem at den lille er mest aktiv på kveldstid :)

Jeg var på ul i går, uke 12+4, og lille er bare 6,4 cm. Er nok lite og svakt enda til at man skal kjenne noe.
Jeg også har boblinger som kjennes ut som spark, men er nok bare luft ol enda.
Men håper det ikke er lenge til:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Min søster venter en liten gutt nå i november, og hun kjente ikke liv før hun var over uke 20. Har morkaka foran.
Selv begynte jeg ikke å kjenne noe før i uke 17 sist.
Er ikke så vanlig å kjenne så tidlig:)
Så alt er helt sikkert ok:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Back
Topp