Har begynt å få litt vondt i magen igjen

mortilnurket

Andre møte med forumet
Er 31 uker på vei i dag, og har de siste par dagene hatt en del magevondt, noe lignende som jeg hadde i starten. Det kommer og går så det kan jo være kynnere som begynner å kjennes. Flere som har det sånn eller??

Nå er det ikke lenge igjen, litt over 9 uker til termin! Begge mine nærmeste venninner har fått sine små, den siste av dem fikk en nydelig gutt den 23.desember.

Både gleder og gruer meg til fødselen. Det skifter ifra nærmest paniske tanker til gledeskilinger i magen! Men jeg tenker som så at når så mange andre har klart det så skal vel jeg klare det også. Etter nyttår skal vi for alvor handle inn det viktigste, og jeg har faktisk tenkt å pakke sykehusbagen ganske tidlig også. Jeg liker å ha ting litt klart, blir mindre urolig av det.

Ønsker dere alle en fortsatt god romjul og en fin nyttårsfeiring, vi får skåle i champagnebrus vi da! [:)]

Hei!

Har ikke så vondt i magen men den lille har fått et litt annet bevegelsesmønster i de siste. Ikke så mye sparking som tidligere men mere snuing og sånt.. rart! Stikker ut kuler her og der til tider [:D]
Det som begynner å bli vondt er bekkenet... men tror det kommer av mye stillesitting siste dagene. Stivner til på en måte ... har kjent noen små tendenser tidligere også i helgene så det er vel bare å holde seg i aktivitet [;)]
Kynnere tror jeg ikke jeg har hatt. Vet ikke hvordan det kjennes ut da men .. [8|]

Ellers så er det deilig med juleferie! Bare jeg kommer meg opp av sofaen og ut å gå snart! [:D]

Klem

jeg har kynner og er 29 uker på vei så det kan stemme det er det du har jeg får takk i magen og i kors ryggen!men nå er dette andre gangen jeg går så nå tar jeg det helt rolig!Det er ikkke noe farlig bare prøv og ligg rett ut og slapp av det er viktig og da slipper takene!
[&:]

sitter her med noe som legene kallte sterke kynnere...tror jeg har hatt kynnere før,å det var ikke noe lignende!!!
det stikker forferdelig når de kommer,å jeg får fryktelig vondt..

hmm, jeg fikk beskjed av jordmora at dersom kynnerene gjorde vondt så måtte jeg ta kontakt.

Mine er bare ubehagelige og strammer...

ORIGINAL: Jandia

hmm, jeg fikk beskjed av jordmora at dersom kynnerene gjorde vondt så måtte jeg ta kontakt.

Mine er bare ubehagelige og strammer...

dro på legevakten jeg...føltes så vonde at en fortvilt førstegangs-fødende kunne godt trodd at det var rier..men legen sa at det sikkert bare var STERKE kynnere..[:(]har aldri hatt det så vondt før jeg..satt oppe i HELE natt..føler meg trøtt og utmattet idag gitt[:(][>:]

Ouff, høres ikke godt ut i det hele tatt. Veldig bra at du dro på legevakta. Undersøkte de deg godt da?
Eller bare antok han at det var STERKE kynnere??

Jordmora mi og legen har hele tiden sagt at kynnere IKKE skal gjøre vondt, at de bare er litt ubehagelige.

Synes oppriktig synd på deg altså. Er ikke godt å ha vondt, og spes når man er førstegangsfødende og ikke helt kjenner kroppen sin i denne situasjonen...

Men, alt er sikkert helt fint. Blir du verre synes jeg du skal ringe Føden.

Stoooor klem

Kjipt å høre at du har så mye vondt... Men bra du ble sjekka ordentlig.

Håper du får ut ungen din snart.

[:)]

ORIGINAL: Jandia

Ouff, høres ikke godt ut i det hele tatt. Veldig bra at du dro på legevakta. Undersøkte de deg godt da?
Eller bare antok han at det var STERKE kynnere??

Jordmora mi og legen har hele tiden sagt at kynnere IKKE skal gjøre vondt, at de bare er litt ubehagelige.

Synes oppriktig synd på deg altså. Er ikke godt å ha vondt, og spes når man er førstegangsfødende og ikke helt kjenner kroppen sin i denne situasjonen...

Men, alt er sikkert helt fint. Blir du verre synes jeg du skal ringe Føden.

Stoooor klem

nei,kan ikke si vi ble tatt så godt imot..de trodde først det var urinveis-infeksjon..men jeg får jo ikke noe vondt når jeg tisser!..satt en GOD STUND å ventet før jeg fikk komme inn til legen..han trykte på magen..å hørte på hjertelyden..alt hørtes å kjentes fint ut sa han..
virka som han var veldig usikker på hva det var..men sa det sikkert bare var sterke kynnere!
han sa jeg skulle dra hjem å slappe av,og om det ble verre ble jeg sikkert innlagt..
off..må si det var en skremmende opplevelse!!håper virkelig at ordentlige rier ikke er vondere..for da dør jeg tror jeg[:(]
takk for omtanken..det er kjekt å vite at oxo andre bryr seg[:D]

Ouff, høres ikke ut som en kjekk opplevelse.
Synes du skal ringe Føden om det blir verre altså. Det sa jordmora mi var veldig viktig.
Ikke at det nødvendigvis er noe galt, ser jo at Bast har vært til undersøkelse og at alt er bra, og at det "bare" er sterke kynnere, men vi er jo alle forskjellige.

Ikke at jeg tror det er noe gærnt med deg og babyen, men det er sikkert ikke noe greit for deg å gå rundt og være så bekymra, stakkars....

Hold oss oppdatert da!!!
Lykke til.

har ikke hatt vondt siden i dag tidlig,så jeg tror det har stoppet opp jeg nå..
bebisn har det værtfall bra,og det er alt jeg bryr meg om[:)]
takker å bukker [:D]

Høres bra ut!!
Det er viktig å ta det med ro og høre på kroppen.

Sleng deg på sofaen. [:D]

hihi..det er akkurat det jeg gjør..*sofa-sliter* har jeg blitt[;)]

uff det er ikke noe godt!jeg har også vonde tak jeg har ikke ringt legen eller noe!men når jeg får de om natten så står jeg på alle 4 og hyller ned i puta min!Men jeg lover deg at veer de er så vonde at du føles som du holder på og dø!jeg fikk en jente for 5 år siden så det vet jeg!press veer da kjennes det ut som om du må velig på do og presse!ikke for og skreme men du har nok bare vonde kynner!det er mange som reiser på sykehuset med de også så hus bare og ta tiden i mellom takene dinne og ring føden heller en gang for mye enn en gang for lite![;)]lykke til

takk for alle svar..[;)]
kan ikke si jeg gleder meg noe spesiellt til fødselen nå som jeg har lest dette..hehe[;)]

Back
Topp