har begynt å blø...

cowboylaila

Elsker forumet
og forbereder meg mentalt på å miste for 4 gang... :(
skal ringe legevakta i morga tidlig og få ul..
men utifra tidligere erfaringer så vet jeg 99% sikkert at jeg mister no..
føler hvertfall at det er bedre å vere negativ og få en positiv overaskelse enn omvendt..
skal oppdatere dere i morga når jeg vet noe mere...

ååh :/ dt hva leit å høre, håper alt står bra til med den lille, masse lykke til i morgen!!

langt er du på vei? begynnte å blø i går jeg, er i uke 14.. :/ er mitt første svangerskap, er så redd.. skal å ringe legen i morgen! 

Åh, det var ikke noe kjekt å høre! Håper alt står bra til imårra og at det bare er ei uskyldig blødning!
Masse lykke til!

Åh nei!! Men du er jo så langt på vei! Har du mistet så sent før? Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig, og at du får gode nyheter i morra!! Masse lykke til :)

takk, jeg er 15 uker og 2 dager på vei..

krysser fingrene for deg :/ håper alt står bra til.. kjenner jeg blir lei på dine vegne.. orker ikke tanken på å miste nå jeg.. :( LYKKE TIL

krysser fingrene for deg!!!!!

Masse lykke til idag!! Krysser fingrene for deg.

Lykketil<3 måtte du få en superpositiv melding.

Masse lykke til:) Håper det bare er en uskuldig blødning og at den lille har det bra :):)

krysser fingrene for at det er uskyldig og at alt er bra med den lille

Tusen takk for alle lykkeønskninger dere søte damer!! dere er gode å ha..
Jeg har vert på legevakta i dag.. har nesten ikke blødd mere siden i natt..
skal på sykehuset på ul i morga, så vi krysser fingrene og håper at alt er fint i morga...

Jeg krysser fingrene for at alt er bra med både deg og babyen!! Fikk helt vondt nå, vi er jo like langt på vei! *kryssekrysse*
Lykke til!!

Så bra du ikke har blødd mere! Håper det holder seg slik og at UL viser en livlig baby inn i magen din! :))

Lykke til på Ul i morgen ,håper alt er bra

masse lykke til. krysser fingrene for at alt er bra.

Back
Topp