Har begynt å blø:(

katy80

Flørter med forumet
Er redd jeg spontanaborterer, lå på sofaen i ettermiddag, plutselig kjente jeg noe som bare kom, sprang på do, masse blod, ropte og skrek på mannen min. dro på legevakta, får UL i morgentidlig kl. ni. Har litt menssmerter i magen og ryggen. Æ vil ikke miste en gang til[:(]

Krysser fingrene!

Er alltid ekkelt når det kommer blod:(

Skal krysse det jeg kan for deg i morgen....

Krysser fingrene for deg og håper spiren klamrer seg fast.

ORIGINAL: The Hippo Queen

Uff[:(], krysser fingrene for at alt er bra med spiren din!
Stor trøsteklem!

[:(] *sender en trøsteklem*

ORIGINAL: The Hippo Queen

Uff[:(], krysser fingrene for at alt er bra med spiren din!
Stor trøsteklem!

KLEM[;)]

Ligger på soverommet, klarer ikke å stoppe å grine. Vi har besøk langveisfra(trondheim) så æ må bare ligge her, tror d blir ei laaaang natt[:o]

Uff da. Det er jo ennå håp da. Krysser fingrene for at alt er bra[:)]

Nei å nei [&o] Vet ikke hva jeg skal si, men tenker på deg. Håper det ikke er en SA.

Stor klem sendes din vei!

ORIGINAL: Anne L

å nei[:o] håper spiren fortsatt sitter fast! Lykke til i mårå

ORIGINAL: *Sperminator*

Nei å nei [&o] Vet ikke hva jeg skal si, men tenker på deg. Håper det ikke er en SA.

[&o]

nei nei og atter nei....dette er jo vår alle sin frykt..hvor langt er du på vei? ser at fra uke 5-6 er det ganske vanlig å blø grunnet jordkaken... blir en lang natt dette, føler skikkelig med deg. håper alt står bra med den lille i morgen, masse masse lykke til...

trøste klemmer til deg og din kjære

er 6+6 i dag, ligger å leser masse om abort og truende abort på nettet. TUSEN TAKK for alle svar, d er godt å kunne dele dette med noen

Ååå nei.
Så trist, håpe alt e bra når du kommer på UL i mårra.

Klem

ORIGINAL: katy80

er 6+6 i dag, ligger å leser masse om abort og truende abort på nettet. TUSEN TAKK for alle svar, d er godt å kunne dele dette med noen

[&o] Får vondt av deg!

krysser fingre og bein for at det går bra!!

Back
Topp