Har begynt å blø litt

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Så kanskje det ikke går denne gangen, men var så fint å få føle det å være litt gravid etter så lang tid.
Skal til legen i dag og måle HCG men vet ikke om det kan si noe om jeg har mistet nå.

Ønsker dere lykke til, skriver litt seinere i dag hva legen sier.

Du må måle på nytt på onsdag også, én måling alene er ikke nok til å si noe. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! ❤️

Huff, ikke noe hyggelig. Ta en egenmelding og ta det med ro hjemme. Ikke løft tungt, ikke anstreng deg.

Aldri noe hyggelig å blø :( men krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning <3

Håper det bare er uskyldig blødning! :Heartred

Takk alle sammen
Fikk en negativ urinprøve hos legen men hadde akkurat vært på do vet ikke om det har noe å si.

Skal ta en ny HCG blodprøve på torsdag og legen ringer meg på fredag.

Men venter på blødninger, foreløpig så blør jeg ikke mer. Håper at det kommer av seg selv.

Og det går bra med meg var forberedt på at dette kunne skje, tenker positivt at jeg vet at jeg kan bli gravid på den naturlige måten, dette var første gang slik og det føles utrolig flott.

Så tenker positivt at jeg kommer nok tilbake her men om noen måneder.

Veldig hyggelig å bli kjent med dere alle❤️ Og lykke til skal tenke på dere framover

Syntes bare så rart at jeg ikke blør noe mer men det kommer vel snart...

Oi, uff.
Krysser fingrene for deg.
Fint du ser sånn på det, går det ikke denne gangen så er du tilbake om noen måneder! Stor klem!

Back
Topp