Har barnet god kontakt med sine søskenbarn??

Mine barn har ingen søskenbarn (enda). Jeg er veldig nær mine søsken, så om de får barn en dag, vil nok mune barn få et tett forhold til dem (selv om det nok blir en viss aldersforskjell).

Ja. De har 4 søskenbarn. Yngste er 10 dager og eldste 7 år. De 2 andre er 3 år og 2 år. Mine er 3,5 og 2,5 år. Møtes flere ganger i mnd, og har veldig god kontakt :-D

De treffes ikke sjelden, i hvert fall, og de leker veldig fint sammen. Kusinene er 5 og 2 år gamle. Jenta mi er 3. Hun treffer og av og til tremenningen sin som er snart 2. De leker også bra. :)

Min har ikke søskenbarn. Enda. Blir nok lenge til han får det, siden det er såpass aldersforskjell mellom meg og søsknene mine.

På mi side bor di i samme by, men er litt eldre... Stas med ei lita :-) ses med jevne mellomrom.

På hans side bor di på annen kant av landet og er også en generasjon over ca....

Ja, på sambo sin side så er det 7 søskenbarn fra alderen 1-11 år, og alle bor i nærheten :) Ingen av mine søsken har fått barn enda, min yngste søster blir 5 i juli så hu leker jo med barna mine. Eldste lillesøstern min er 20, men er singel og ikke klar for barn enda :p Tanta mi fikk ei jente i februar i fjor så hu leker også med barna mine :) Mine er 2 og snart 5 år.

Jeg fikk ikke søskenbarn selv før jeg var 15, og syntes alltid det var trist. Så jeg er veldig opptatt av at lille skal få god kontakt med sine. Hun er bare 2 mnder men har allerede truffet de flere ganger.
Jeg har ingen søsken, så er kun på mannen sin side, men mine egne søskenbarn er så små fortsatt at hun kan få god kontakt med de også. :)

De har 2 søskenbarn, de treffes ca 7 ganger i året.

Vi ser mine tantebarn lite siden de bor langt unna, men de har vedi ggod kontakt når vi er der.
Mannens familie bor 35 min unna og 50 min unna, vi ser noen ofte , de andre litt mindre

Bor i samme by som hun ene så håper på god kontakt, er 6 mnd i mellom dem, men er 2014 modeller så de er i hver sin verden og utvikling enda. Resten bor langt borte og tror dessverre det ikke blir mye kontakt:/

Hu har en fetter som er 10 mnd yngre. Men broren min bor ett stykke unna desverre. Men hu husker godt hvem han er og sier navnet hans med en gang hu ser ett bilde av han. Hu fikk jo se han to ganger i løpet av påsken og det var kjempe koselig.

Hun har ei kusine som er ca to år yngre, men som bor langt unna. Vi treffes kanskje 5-6 ganger i året, og prøver å snakke på Skype innimellom så de kjenner igjen hverandre. Det er veldig stas, og hender ofte de spør etter hverandre så jeg og søsteren min må skynde oss å Skype litt :)

6åringen har ei kusine på 3år, bor et par timer unna, men er veldig glad i hverandre og leker godt :-)
1åringen har samme kusina og en fetter på 10år og kusine på 13år, leker vel foreløpig ikke særlig med noen av de, men blir vel som han andre med hu på 3år. De andre ser vi veldig sjelden, men 6åringen leker godt med han på 10år :-)
I tillegg får de ei kusine til i sommer :-)

Jeg er alenebarn og gubben har ei lillesøster. Og hun og typen bor nord i landet. Så vi håper dem flytter før dem får barn. Men søskenbarnet til gubben bor her og har to gutter. Den ene har vi vært med på å følge vokse opp. Den andre er like gammel så vår bare jan vs des. Så dem er vi med. Og blir vel mer da hun tar han igjen i snakkingen og gåingen. Gubben og søskenbarnet er jo som søsken. Han har og kaller henne enda for dadda ( 26 år xD )

her har ungene 7 søskenbarn. 6 av de bor nesten rett utfor døra vår. så har en del kontakt med de, særlig 4 av de. men er stor aldersforskjell. mine unger er 2 månder og 5 år. de 6 søskenbarna som bor her er mellom 12 og 20 år. største min har lekt en del med de. de synes det er stas med disse små.
det siste søskenbarnet bor ca 45 min unna. han er litt over 4 månder. har ikke hatt sånn kjempe kontakt, men håper det blir litt bedre etterhvert som små gutta blir litt større og kan leke ilag. :)

Back
Topp