Har barnet ditt Ninteno DS eller lignende spill?

Eldste fikk til 3 års dagen. Mellomste får til jul, han blir 3 i november.

Ja, hun har , hun er 4.

Eldste fikk da hun var 6 år, og mellomste var 4 når hun fikk ds.

Begge har kjøpt for oppsparte penger når de var 6, de har vært aktive barn som har lekt med mye annet så interessen kom ikke før, synes det er helt greit.

Tara fikk rett før ho ble 4 år og Magnus når han var 7 år..etter han fikk ville Tara også ha og de er kjempe glad i å spille..kjekt på lange turer f.eks

Han fikk til 5 årsdagen sin.

Nicholas fikk DS til treårsdagen sin, men den blir ikke så mye brukt egentlig.

I dag fyllte han 5 år og ønsket seg Nintendo Wii fordi det har han spilt hos en kamerat. Så da fikk han det, så får vise hvor mye den blir brukt :)

Nope, og ho kommer heller ikke til å få det 

Synes ikke barn skal ha det før de er 5 år minst.

jeg kjøpte til _megselv_ i fjor, med tanke på å ha ansvaret for den, så kunne ungene også bruke den. Den som bruker den mest er 2åringen.. og fy søren hun er god på det!

Tar bilder, lager "musikk",og spiller de fleste spill :)

jentungen79 skrev:
Nope, og ho kommer heller ikke til å få det 

Bare lurte på om det var en spesiell grunn til det?

Altså ikke økonomisk grunn, men andre?

vi har ikke ds eller lignende spill, men vi har en iPad som trollungen elsker å spille spill på. Men det er ikke hennes, det er vår, og det er hun fullt klar over, men hun får stort sett spille når hun vil likevel.

Har lurt på om vi må begrense spilletiden litt, for de siste dagene har hun lekt med den mye mer enn tidligere. Må tenke litt på det :)

DenicaD skrev:

Miss Fat skrev:
Synes ikke barn skal ha det før de er 5 år minst.

Hvorfor det egentlig? :)

Sier ikke at de ikke skal ha (mine er 2,5 og snart 4 år nå) men har hundrevis av andre leker de kan leke med før teknikken tar de.

Ute og leke i sandkasse, bygge med klosser, kjøre togbane, tegne, male, playdoh- jeg bare nevner i fleng....

Guttungen fylte 3 år i juni, og får til jul.. Bonusbroren på 8 har en, så han ønsker seg veldig :)

Jepp. Begge to har vær sin, med 30-40 spill hver... :p Brukes ikke så mye, heldigvis.
fikk når dem var 4 og 6 år.

Back
Topp