Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dattera mi har en god del venner ja. De er 8 år så det litt sånn alle leker med alle
Sønnen min på 12 har en bestekamerat, ett par andre han "henger" med og gutta på fotballaget. Der er det ikke sånn at alle er samme alle lenger. Som hos oss "voksne"
6-åringen min har massevis. Leker med hvem som helst på skolen, selv om han har 3-4 favorittvenner. Samme greien hjemme, leker med hvem som helst på lekeplassen, men har 3-4 favoritter som han oftest ringer på hos og spør etter.
4-åringen har bare 2 venner i barnehagen, en nabovenninne, og en familievenn som hun leker mye med. Ellers går det i lek med storebror og vennene hans. Det skal mye mer til for at hun klaffer med andre barn.
Ja, og det er jeg så glad for. Vi flyttet til en helt ny plass i desember, og gutten vår på 3 år begynte da i ny barnehage i januar. Selv om han var den eneste nye som begynte, kom han inn i gjengen med en gang og har fått veldig mange gode venner. Han hadde en kompis med seg hjem fra barnehagen igår for aller første gang, og det var såååå stas
Eldste på snart fem har mange venner, ei hun er mest sammen med, men hun leker igrunn med alle i bhg, hun er veldig omgjengelig. Minste på tre henger på lasset
3.klassingen min har masse venner både i klassen og andre klassetrinn, har noen utenfor skolen også, men etter vi flyttet så ser vi ikke de så ofte mer. Han er så vidt hjemme for å spise og gjøre lekser før han drar til noen og ser han ikke før kvelden igjen.
3åringen har 1 bestevenn i bhg og leker med 4-5 andre som ikke er i bhg hennes.
8mndingen min har ingen venner enda, men leker med søskene sine