Har barnet ditt fått vaksinen Synagis (Rs virus)

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Reagerte barnet på den?
Isåfall, hvor lenge etter vaksinen reagerte barnet?

Leon fikk sin andre dose med synagis mandag som var, han har i dag vært ekstremt utilpass.
Han virker veldig varm, men har ikke feber.
Han har vært veldig grinete hele dagen, og kun villet blitt bært rundt på gulvet her.
Har også sovet veldig uroligt.

Nå sover han godt da, virker som det har roet seg ned litt.
Men kan det være vaksinen mon tro, eller er det gått for lang tid, til at jeg kan skylde på den?

Ja,lillemor fikk 4.. Men hun reagerte ikke på de..
Hvordan går det med lille vakre Leon nå? [:)]

min jente fikk synagis fra september til mai hennes første vinter. var vel vinteren 08/09
Men hun hadde ingen reaksjon. veldig glad vi fikk den elelrs hadde hun kanskje vært død i dag.
alvorlige lungeproblemer og prematur.

kan nok være en reaksjon, kunne vel komme noen dager etterpå syns jeg de sa..

Håper han er bedre form i morgen...

inngår den i ordinært vaksinasjonsprogram? [8|]

har aldri hørt om den jeg...

ORIGINAL: *Musti*

Det går veldig veldig bra[:)]

Var til legen med han i går, fastlegen vår som hadde lyst og se og hilse på han.
Siden hun skal være med i oppfølgingen her, så hadde hun lyst og bli kjent med han. Ho ble voldsomt overasket når hun fikk se han, hun hadde aldri trodd han ville se så frisk og fin ut, ikke etter den epikrisen hun hadde fått tilsendt.
Ho trykket på han her og der, klemte litt, lyttet litt. Etter hennes mening så var han perfekt[:D]

Vekta hans går sakte men sikkert oppover, han er en tynn spire, men normalt i hans situasjon. Idag har vi faktisk klart og gitt han litt ekstra på flaske og, UTEN at det kom opp igjenn. Det har han ikke klart før, så vi er strålendes fornøyde[:D][:D]

Han skal på første kontroll 23 februar, storgleder oss til det[:)]

ORIGINAL: MammaMia98

inngår den i ordinært vaksinasjonsprogram? [8|]

har aldri hørt om den jeg...

Nei nei, den gjør ikke det[;)]

Unger som er litt ekstra utsatt så får den.

ORIGINAL: Mirakeljente

min jente fikk synagis fra september til mai hennes første vinter. var vel vinteren 08/09
Men hun hadde ingen reaksjon. veldig glad vi fikk den elelrs hadde hun kanskje vært død i dag.
alvorlige lungeproblemer og prematur.

kan nok være en reaksjon, kunne vel komme noen dager etterpå syns jeg de sa..

Håper han er bedre form i morgen...

Takk takk[:)]
Ja vi er glad vi får vaksinen til han vår, selv om den ikke funker 100% så er det en trygghet i den[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: *Musti*

Det går veldig veldig bra[:)]

Var til legen med han i går, fastlegen vår som hadde lyst og se og hilse på han.
Siden hun skal være med i oppfølgingen her, så hadde hun lyst og bli kjent med han. Ho ble voldsomt overasket når hun fikk se han, hun hadde aldri trodd han ville se så frisk og fin ut, ikke etter den epikrisen hun hadde fått tilsendt.
Ho trykket på han her og der, klemte litt, lyttet litt. Etter hennes mening så var han perfekt[:D]

Vekta hans går sakte men sikkert oppover, han er en tynn spire, men normalt i hans situasjon. Idag har vi faktisk klart og gitt han litt ekstra på flaske og, UTEN at det kom opp igjenn. Det har han ikke klart før, så vi er strålendes fornøyde[:D][:D]

Han skal på første kontroll 23 februar, storgleder oss til det[:)]

Åh..så bra!! [:D][:D] Flinke Leon [;)] Om han er en tynn spire,gjør ingenting.. Han har hele verden å vokse i [;)]

Min lille fikk 5 doser, fikk ingen reaksjon på vaksinen.

Gutten min fikk sprøyter hver måned sist vinter da han var baby og hadde litt feber og var utilpass i noen dager etter hver sprøyte.. Det er helt normalt[:)]

her har lillegutt fått den for første gang i januar og skal ta nr 2 no i februar, han ble veldig utilpass.+ litt feber.

Back
Topp