Har barnet ditt en favorittleke?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Har den lille funnet seg en favorittleke? Hvilken leke er det?

Han kan egentlig ikke leke enda, har ikke lært å gripe etter ting. Men han pleier å se på babygymmen, og liker å høre på de lekene som har musikk.

a6b150996c5a2c1bdd1d8b284e8afd1d.jpg
denne [emoji106]

Han her e veldig glad i kattene i babygymen, ei tre-bie og en elefanturo lagd av tre,men bortsett fra det tror jeg han liker best når Mamma og/eller Pappa leker med han :)
Også e han veldig glad i sang og musikk og bøker :)

Han har ikke lært seg å gripe etter ting enda. Men når vi henger denne på tripptrapp stolen så blir han fryktelig ivrig og skravler som bare det[emoji4]

d0deb767d66926ab81b25a167e3ebc66.jpg
Den e fin! Den liker lillegutt og, lager så fin knitrelyd [emoji106][emoji3]

Han har ikke lært seg å gripe etter ting enda. Men når vi henger denne på tripptrapp stolen så blir han fryktelig ivrig og skravler som bare det[emoji4]

d0deb767d66926ab81b25a167e3ebc66.jpg
Denne er favoritt her også. Har en på bilstolen, en på tripp trapp stolen og en i vogna....hentet ut noen gratis babypakker, ja!

Mini elsker å ligge og kikke på en uro jeg har kjøpt på ikea. Henger over stelleplassen hans. Ingenting annet som har fått samme oppmerksomhet foreløpig, men så må han jo ta til takke med det jeg finner frem til han ;-) Har ikke hatt så mye leker før den siste uka egentlig, da han plutselig har arvet en hel haug.

Back
Topp