Har barnet ditt eget rom? Inspirert.

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Ser en tråd om sex i samme rom som baby.
Hva med barn over ett år?
Har de eget rom, eller må dere "skjule dere" fortsatt?

Og hvordan er det for dere med barn som har eget rom?

Barnet vårt har eget rom, men det er jo likevel en viss risiko, plutselig kan jo barn våkne og stå i døråpning.
Man vet aldri. Blir på en måte "falsk trygghet" å tenke at det er et annet rom.
Sover barnet i samme rom, vet du iallfall om det sover eller ikke. [:-]

Har det eget rom, kan det være lys våkent og høre alt.... uten at man vet om det.. Men for å se, må de jo da gå ut av rommet og oppsøke det selv.

Men kan jo ikke tenke sånn heller, da hadde det blitt lite kos rundtomkring... [8D]

vel hun har eget rom...! Men hun har tatt oss på fersken... "stopp pappa stoooopp! mamma aua!"[X(].

her sover hun på eget rom. Ikke har hun krabbet utav sprinkelsenga enda foreløbig... [:D] Men, om noen mnd kommer det en ny beboer på rommet vårt. [8D]

er det ingen av dere som har nøkkel på døra???

ORIGINAL: Murmeldyr88

er det ingen av dere som har nøkkel på døra???

Låser ingen av soveromsdørene.
Om vi låser døren blir det bare gråt og banking på døren. Blir ikke mer action uansett da... [:-]

off tror aldri jeg kommer til å låse døra, tenk om vesla får panikk en dag hun kommer seg ut av sengen og vil inn til mamma.. nei det tør jeg ikke. men er jo en ide å snilke innom barnerommet på forhånd da, og se til at englene sover:)

ORIGINAL: Tinkers :P

vi har kun et soverom, så guttungen får ikke eget før vi kjøper hus.

Nå vet jeg ikke hvor gammel gutten din er, men har dere tanker om hvordan det blir etterhvert som han blir eldre? Spørs jo hvor gammel han er når dere skal kjøpe hus da men.

Vi har snart en fireåring, og utrolig hva de skjønner!!! Kan ikke engang kysse, kose, klemme, uten at vi blir kysset på etterpå...
Vi har hatt egne rom siden ettårsalderen, og hadde nok ikke taklet å dele rom nå nei... Skjønner for mye. [:-]

Theodor sover på vårt rom[;)] Vi har sex når han sover[8D]

ORIGINAL: Bitzyh

vel hun har eget rom...! Men hun har tatt oss på fersken... "stopp pappa stoooopp! mamma aua!"[X(].

Ups... [:-]

er bare snakk om å låse mens man holder på da.. og så låse opp igjen etterpå...

Back
Topp