Har barnet ditt brukt smokk...?

Cinnamon*

Gift med forumet
Ja, overskriften sier sitt!

Føles som det er veldig få her inne som har barn som ikke har brukt smokk, evt barn som har sluttet med smokken før de ble 1 år..

Begge deler.

Største brukte det og minste brukte det ikke. [:)]

Edit:
Derfor svarte jeg ikke på avstemmingen for fantes ikke noe riktig svar for meg med to barn som var ulike. [;)][8D]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Begge deler.

Akkurat samme som her.
Skulle vært flere valgmuligheter.[;)]

Ja, heldigvis!

Jepp,har brukt omtrent siden dag 1[:)] Er 2 år.

hun er straks 22 mnd og bruker smokk enda. Gidder ikke å stresse med å slutte med den enda...

begge. eldste sluttet da han var noen mnd over 3år. kommer til å se det helt ann på snuppa når ej tar hennes. men de får ikke ha den anna enn når de sover, evt koser på fanget eller noe sånt etter de er over året.

jepp. Han sluttet på dagtid noen mnd før han var 1 år, og på natten rett etter 1 år... Han klarte seg bare uten en dag, så da gadd jeg ikke gi den til han lenger..

Nei.
Hun er syv måneder nå. Hun vil ikke ha, men vi har ikke prøve noe særlig heller. Ser ikke behovet for det. Sutter heller ikke på tommelen. Det hender hun har en finger/hele hånda/begge hendene i munnen når hun er veldig glad, men suger liksom ikke på dem... Og ikke sånn for å sovne eller noe.

jepp..er 3 år[:-][8D]

Ja, gutten vår bruker..
Sluttet om dagen en stund før han ble 1 år, bruker kun når han skal sove nå..

Jepp, og han har brukt den fra han var nyfødt.

Nå er det til soving og når han er veldig trøtt.

Brukte smokk frem til han var 3 1/2 mnd. Da sluttet han selv.

Ja, det gjorde hun[:)]

Og hun hadde den til hun var over 3 år!! Herregud! Tenkt det a![8D][:D] Av flere grunner.

Og hun bruker smokk enda hun... 3,5 år.. på natta

Eldstemann brukte det, slutta da han var 2,5 år. Brukte aldri på dagtid, hvis han ikke var sjuk da. Kun ved soving på dagen og om natta. Fikk i bilen når vi skulle kjøre langt.

Minsten bruker tommelen, så ønsk meg lykke til der med å få han t å slutte med den [8D] Jeg personlig totta til j var 9 år [8|]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Begge deler.

Edit:
Derfor svarte jeg ikke på avstemmingen for fantes ikke noe riktig svar for meg med to barn som var ulike. [;)][8D]

samme hos meg.

Ja, men begge slutta når de var 18 mnd.

Back
Topp