Har barnet deres lært å gå?

Blomstermor67

Flørter med forumet
Her løper han rundt hele dagen, han tok sine første skritt 3 dager før han fyllte 1 år, og nå går han hele tiden to uker etter ettårsdagen :) Han storkoser seg og er så fornøyd! :)

Samme her!! :) Forutenom at humøret hans kunne vært LITT bedre ;) tror det er tenner på gang... IGJEN ;) men gøy å se hvor stolt han er når han går ;)

Lillegutt går ikke, han krabber ikke heller bare drar seg bortover.. Og har akkurat lært seg å reise seg opp :P
Går sakte her i gården, men ganske deilig egentlig :)

Her også, er så herlig å se på!

Er du gravid igjen Alveblomst?

Nei, jeg er ikke gravid igjen, dette er bare et bilde som dukket opp som profilbilde etter at det ble nytt her inne. Men vi ønsker å bli gravide igjen, men har ikke begynt å prøve for at det skal skje nå. Men skjer det så skjer det, og da blir vi veldig glade :D

Nei, jeg er ikke gravid igjen, dette er bare et bilde som dukket opp som profilbilde etter at det ble nytt her inne. Men vi ønsker å bli gravide igjen, men har ikke begynt å prøve for at det skal skje nå. Men skjer det så skjer det, og da blir vi veldig glade :D
Aha! Ser det har skjedd med ganske mange, dessverre har det skjedd med noen som har mistet også :(

Men lykke til med prøvingen :)

Her har mister gått siden han var 10 måneder. Nå løper han rundt :) Synes det er godt med tanke på barnehagestart snart.

Min gutt vil ikke gå enda han, han går rundt med gåbil å rundt bord og ting han kan støtte seg til, men vil ikke gå alene ennå. Røyser seg midt på gulvet å prøver, men setter seg ned igjen når han oppdager hva han er i ferd med å gjøre ;-) synes det er så spennende, å vært kjempe morsomt om han tar sine første skritt helt alene snart. Kommer til å være så stolt :-D

Snuppa mi tok sine første skritt uka før hun ble 1 år. Hun var tidlig ute med å krype, krabbe og reise seg opp og gå med støtte. Men hun tør liksom ikke gå så mye alene. Hun går mer og mer, og har nå gått 10-15 skritt alene. Men går kun f.eks. fra et møbel og mot oss. Hun går ikke så mye på egenhånd (er nok lettere og raskere å krabbe enda).
Men hun elsker å gå rundt og holde oss i hånden. Og hun er jo sååå stolt når hun går:)

her begynte hun å gå ca en uke etter ettårsdagen sin..... no springer hun...

Husker ikke helt når de første skritta var, men har det skrevet ned i en bok. Fyllte 1år 03.10 og gikk 16 skritt i ett 06.11 og 29 i ett den 07.11. Så da gikk han. Ramlet og reiste seg og gikk videre.

Storesøster stod i 10sekunder da hun var 9mnd, gikk 10-12 skritt da hun var 10mnd og gikk uka før hun blei ett. Det gjorde ikke noenting at han ventet litt :P. Eller nei.. han går ikke.... han løper......

Tok sine første skritt da han han var 9,5 måned. Gikk helt alene raskt etter dette... :) Ganske tidlig ute syntes jeg :)
Nå er han OVERALT haha ;) Og hvis jeg sier : Kom hit til meg, og jeg går mot han,så løper han andre veien :)

Her i huset så har ikke minstemann lært seg å gå ennå.. Han er heller ikke på krabbestadiet heller, men han kryper bortover og reiser seg opp etter sofa/bord/seng osv.. Mem han klarer ikke å stå på beina når han gjør dette, bare på knærne.. Men vi har goood tid :)

Lillemor er 14 måned og nå går hun som bare det. Litt "sein" , mn begynte med noen skritt rundt 13 mnd ;)

hee begynte han å gå når han va 11måender ;) nå springee han som bare det :P

Back
Topp