Har barnet begynt i barnehage?

Ho begynte 5 januar. Har gått veldig bra. Har korte dager da jeg er hjemme uansett og når tilvenningen er over blir d ca halv plass. Ho koser seg med de andre barna og vinker hade når jeg drar:)
 
Startet 4 januar, har dager fra 07.15-14.30 eller 08.00 - 14.00, så får begge blundene sine der :) Trives veldig godt, leker og koser seg virker det til :)Enda vanskelig å sove der lengre enn en halvtimes tid, ikke vant til mye lyd når hun sover, så andre barn som våkner og skriker vekker som regel henne å :/ Men vanesak det :)
 
Min begynte 5 januar. Stortrives! Merket på slutten før barnehage start at det ble litt lite utfordringer for henne her hjemme, så var en veldig fornøyd jente vi har fått etter hun begynte I barnehagen ☺ hun er der fra 08:30 til 15:15
Da rekker hun få med seg både frokost i barnehagen og siste måltid også;)
sleit litt I starten med å få henne til å sove der da hun er vandt med å sove I seng og ikke vogn, men det gikk seg kjapt til. Sover alt fra halv time til en og en halv av gangen. Som regel blir det kun en sove økt der, selv om hun er vandt til to hjemme. Er hun stup trøtt når jeg henter henne da, så legger jeg henne en halvtimes tid når vi kommer hjem. Ellers så pleier hun å holde seg våken il seks syv tiden da hun skal legge seg
 
Skal ikke begynne før i sept, synes det er helt supert, koser oss masse med andre som fortsatt er hjemme og i åpen bhg:)
 
Begynte 1 des. Han stor trives :D Er der fulle dager 07.00-15.30 :)
 
Mi startet og 5 januar. Har gått veldig bra. Er der fra 9 til 14 ca. Sover godt i vogna der. Men har vært hjemme tilsammen 3,5 uke pga sykdom. Bare nå har ho vært hjemme siden forje onsdag. Håper ikke det skal fortsette sånn :( ho stortrives med de andre barna :)
 
Her begynner lille i august :) det blir stas. Er hos dagmamma med en annen unge nå og storkoser seg :)
 
Back
Topp