Har barnehagen hos dere åpent i morgen?

1600km nord

Glad i forumet
Vi vet faktisk ikke. Jeg har gått utifra ikke, mens samboer tror at dem har åpent. Det er ikke tydelig fra lappen vi fikk før jul, det står kun om sist torsdag og fredag. Er det vanlig at bhg har åpent på nyttårsaften eller har de fleste stengt?

Vet fakrisk ikke hva vår.er, jeg meldte henne fri hele skoleferien .

Men om det ikke var på skjema for påmelding er den nok stengt, for i den grad en bhg holder åpent nyttårsaften som jo er halv arbeidsdag, er det dersom det er påmeldte barn.

Vår er stengt. Fikk beskjed om at det kun var åpent de to virkedagene som var i jula. Det betyr at frem til 3 januar, så er det ikke åpent :)

Vi sluttet å holde åpent på julaften og nyttårsaften for noen år siden.. Før det hadde vi åpent til kl 12 disse dagene..

Da de eldste mine var små hadde barnehagen deres åpent nyttårsaften frem til kl 12. Det er flere år siden de sluttet med det nå. Barnehagen til sønnen min hadde åpent torsdag og fredag i uken som var,vi fikk beskjed om at det var 5 av 40 barn som var påmeldt.

Her er barnehagen åpen 2. januar. Men virker som det er en vanlig dag å ha planleggingsdag mange steder i landet. Fireåringen vår (og vi andre) har vært konstant syke siden før jul, men hun er på bedringens vei og går på veggen her hjemme nå som vi voksne har blitt syke, så vi gleder oss alle VELDIG til 2. januar :)

Planleggingsdag både i skole, Sfo og bhg her 2.1, fast hvert år.

Lillemor gleder seg til å begynne i bhg igjen og treffe vennene sine Og siden hun bare sover i bhg og ikke hjemme blir feriedagene etthvert litt lange så for henne blir bhg godt det, men ferie i noen dager til.

Stengt nyttårsaften her i hvert fall.

Stengt. Hadde åpent 27. Og 28 da :)

Her er det stengt. Siste dag fredag 21., og så åpner den igjen 3.jan.

Back
Topp