*Musti* Forumet er livet 27 Okt 2010 #2 ORIGINAL: Mowa Bruker begge deler ennå[:)] Bruker bleie hele tiden og bruker smokk [:)]
Katrine_18 Glad i forumet 27 Okt 2010 #3 Thea ferdig med bleie og smokk, bruker fremdeles nattbleie [:D]
3 barnsmamma 2012 Gift med forumet 28 Okt 2010 #4 Bleie har hun nesten ikke brukt og iallfall ikke etter hun begynte i bhg Nå bruker hun nattbleie, men har fortsatt noen uhell på dagen så da synes jeg det er best å få kontroll på dagtissing først[;)]
Bleie har hun nesten ikke brukt og iallfall ikke etter hun begynte i bhg Nå bruker hun nattbleie, men har fortsatt noen uhell på dagen så da synes jeg det er best å få kontroll på dagtissing først[;)]
toffen Forumet er livet 28 Okt 2010 #6 Bruker smokk om natten, men ikke bleie i det hele tatt :) Så har tatt en kamp, nå gjenstår bare smokken.......
Bruker smokk om natten, men ikke bleie i det hele tatt :) Så har tatt en kamp, nå gjenstår bare smokken.......
FruTomor Glad i forumet 28 Okt 2010 #7 mine har aldri brukt smokk..så det er de ferdig med begge to..einar er også bleiefri,men jonas gidder ikke slutte med bleie..
mine har aldri brukt smokk..så det er de ferdig med begge to..einar er også bleiefri,men jonas gidder ikke slutte med bleie..